FANDOM

Rozalia
Rosalie
Frakcja Ikonka Przystań (H6)
Klasa Kleryk
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Atak (H6) 0
Obrona (H6) 2
Obrażenia magiczne (H6) 2
Ochrona przed magią (H6) 2
Moc (H6) 2
Mana (H6) 40
Morale (H6) 2
Szczęście (H6) 1
Status Żywa
Przynależność Święte Imperium Sokoła

Rozalia – kleryczka, bohaterka standardowa Might and Magic: Heroes VI. Występuje również w grze Might and Magic X: Legacy.

Posiada specjalizację Mistrzyni kapłanek, która zapewnia jej przychód trzech kapłanek na jeden tydzień.

BiografiaEdytuj

Pewnego dnia, u bram kościoła Elratha, w gąszczu krzewów różanych, ktoś znalazł kwilące niemowlę. Rozalia, o niej to bowiem mowa, trafiła wówczas po opiekę Westalek z Księstwa Charta. Choć już za młodu wykazywała talent do spraw duchowych, to buntownicza natura sprawiała, że często znikała bez wieści. W sumie, w dzieciństwie uciekła z domu kilkanaście razy. Za każdym razem twierdziła, że wpadła na trop swej matki i musi ją odnaleźć. Po wielu latach bezowocnych poszukiwań, podczas których otarła się nawet o śmierć, Rozalia ustatkowała się na tyle, że dokończyła nauki i przywdziała szaty kapłanki. Teraz nieustannie poszukuje wskazówek, które mogłyby j doprowadzić do biologicznych rodziców. Stała się mistrzynią w rozumieniu map, tradycji ludowych i prowadzeniu poszukiwań, które inni uznaliby za próżny trud. Nic dziwnego więc, że inni często się jej radzą w sprawach zaginionych osób i rzeczy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki