Fandom

Moc i Magia

Rion

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rion - bohater standardowy Heroes of Might and Magic III (kleryk z Zamku) i Heroes of Might and Magic IV (kapłan z Przystani).

W H3 posiadał umiejętności początkowe Mądrośc i Pierwsza Pomoc (poziomy podstawowe). Ta druga zdolnośc, zgodnie ze specjalnością Riona, otrzymywała pięcioprocentowy bonus za każdy zdobyty przez tego bohatera poziom doświadczenia. Nie jest tożsamy z królem Rionem Gryphonheartem. Jego oficjalna biografia brzmiała tak: Rion pracował jako medyk w Siłach zbrojnych Erathii. Swoich zdolności przywódczych dowiódł podczas jeden z potyczek z Kreegan’ami. Kiedy dowódca został zabity, Rion zdołał powstrzymać natarcie nieprzyjaciela do czasu przybycia posiłków.

Przeżył Rozliczenie i pojawił się w H4. Jego oficjalna biografia brzmiała tym razem tak: Niewiele osób potrafi spojrzeć w surową, nieprzejednaną twarz Riona, i skłamać. Dlatego stał się jednym z przywódców duchownych, gdzie zajmuje się osądzaniem kapłanów oskarżonych o zbrodnie. Rion ma duże wpływy w duchowieństwie, a każdy kto mu się przeciwstawi, znajdzie w nim przebiegłego przeciwnika.

Więcej w Fandom

Losowa wiki