Fandom

Moc i Magia

Reamus

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Reamus to mag, będący doradcą Tarnuma w Wojnie z Żywiołami. Jest bardzo doświadczony czarodziej specjalizujący się w tworzeniu Golemów.

Występuje w grze Heroes Chronicles: Masters of the Elements.

Reamus był jednym z potężnych magów którzy chcieli stworzyć perfekcyjnego golema. Szukali przejścia do Wymiaru Ziemi gdzie mogliby znaleźć najbardziej wytrzymały kruszec do jego budowy. Wielu myślało że po użyciu zaklęcia teleportacji znaleźli się na dnie oceanu czy w jakimś jeszcze gorszym miejscu, ale jednak dostali się do pożądanego wymiaru.

Gdy on i kilku innych towarzyszących mu czarodziejów spotkali się z Tarnumem i jego doradcami, byli bardzo zadowoleni że w końcu po szesnastu latach udało im się zobaczyć w tym wymiarze innych ludzi. Nie byli świadomi tego, że w tym wymiarze czas płynie inaczej i tak naprawdę minęło już dwieście lat od ich wyruszenia z Bracady. Wszyscy ich bliscy zginęli, o poinformował ich sam Tarnum. Wiedział że to bolesne przeżycie, jego bliscy też już dawno odeszli.

Będąc w tym wymiarze on i jego kompani tworzyli golemy jako ich obrońców, po dwóch dla każdego z nich. Niestety nie udało im się stworzyć perfekcyjnego golema. Tarnum mianował go swoim doradcą, bo nie był tak nieznośny jak inni czarodzieje. Potrafił się z nim bez problemu porozumiewać, a poza tym jego imię było prostsze do zapamiętania niż wymyślne imiona innych magów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki