Fandom

Moc i Magia

Raven

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Raven - nekromantka, bohaterka standardowa Heroes of Might and Magic V.

Posiada umiejętności początkowe Nekromancja, Magia Mroku i Magia Zniszczenia (poziomy podstawowe). Jej specjalna zdolnośc Spijacz Dusz sprawia, że zaklęcie Osłabienie redukuje dodatkowo obronę istoty o jeden punkt co każde trzy poziomy bohatera (poczynając od pierwszego). Jej oficjalna biografia brzmi tak: Przeżywszy wojny, które rozdzieliły drogi nekromantów i magów ze Srebrnych Miast (kiedyś te klasy były dla siebie braćmi), Raven widziała na własne oczy spustoszenie, jakie magia może poczynić w szeregach nieumarłych. Poświęciła się więc badaniom nad sposobami osłabiania mocy wrogich magów. Raven potrafi sprawić, że ich ataki są słabsze, a czas trwania czarów krótszy.

Raven to główna protagonistka pojedynczego scenariusza "Wyspy na własnośc". Obejmuje ona przywództwo wygnanych z państwa czarodziei - Srebrnych Miast - nekromantów i kieruje inwazją na zamorskie przyczółki Miast, a następnie odpiera akcję odwetową floty magów. Jej bliskim asystentem i doradcą był wampir imieniem Cero. Raven jest również jednym z bohaterów, dostępnych do rozegrania trybu pojedynku w hot-seat (multiplayer).

Więcej w Fandom

Losowa wiki