Fandom

Moc i Magia

Rangi

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Rangi
Rangi portret.png
Frakcja Ikonka Twierdza (H6).png
Klasa Barbarzyńca
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 4
Obrona 2
Moc magiczna 0
Obrona przed magią 2
Moc 6
Mana 10
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1

Rangi – barbarzynka, ork, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Mistrz lotu, która zwiększa u harpii punkty ruchu o 2.

Początkowa armia, która posiada, to: 9 siepaczy oraz 4 gobliny.

BiografiaEdytuj

Rangi została tak nazwana przez swój lud - plemię Czerwonych Czaszek - ze względu na upodobanie do wspinaczek. Już w młodości nie było drzewa ani skały, na które by się nie wspięła. W końcu wlazła nawet na zbocze dymiącego wulkanu. Jej współplemieńcy byli przekonani, że Rangi zagraża samej sobie. Robiono nawet zakłady, że nie dożyje siódmej wiosny, jednak gdy matka przywiązała ją do drzewa, żeby mieć na nią oko, powiedziała tylko do szamana: "Rangi myślała, że orkowie wolni od urodzenia!" - i szybko została uwolniona. Mijały lata i członkowie plemienia zaczęli zdawać sobie sprawę, że Rangi jest najlepsza z nich wszystkich we wspinaniu; zaczęli ją wręcz podziwiać. Pewnego razu, Rangi uratowała gniazdo harpii przed atakiem olbrzymiego jaguara. Wyczyn ten niemal przypłaciła życiem, lecz na szczęście rodzice młodych harpii zdążyli wrócić i z kolei uratowali Rangi, kiedy ta zwisała na krawędzi urwiska z trojgiem piskląt uczepionych jej pleców i krwawiącym udem rozdartym pazurami drapieżnika na całej długości. Od tamtego dnia Rangi cieszyła się poważaniem wśród wszystkich harpii, które nazywają ją "bezskrzydłą siostrą".

Więcej w Fandom

Losowa wiki