Fandom

Moc i Magia

Qenay

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nagash.png

Portret Qenaya.

Qenay - nekromanta, lisz, bohater występujący wyłącznie w misji "Spalenie Tatalii" w kampanii "Igranie z ogniem" w Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade należący do wrogiego fioletowego gracza.

Spośród pozostałych dowódców lorda Haarta wyróżniał się tym, że w trakcie rozgrywki możńa było poznać jego historię: za życia był Tatalianinem, który żył w bagnistej krainie nad wybrzeżem razemz ze swoją niewymienioną z imienia żoną, lecz podczas najazdu lorda Haarta na Tatalię został zamordowany i przemieniony w lisza, po czym postawiono go na czele jednego z oddziałów nieumarłych jako generała; w nowej postaci stał się wbrew swej woli bezlitosną i ślepo posłuszną maszyną do zabijania, co przysparzało zgryzoty wdowie po nim, która mieszkała w chacie proroka na południe od nekropolis położonego na północy, gdzie swą bazę miał Qenay; towarzyszył lordowi Haartowi aż na wybrzeże Tatalii, gdzie cała armia została otoczona bez możliwości ucieczki przez oddziały dowodzone przez wiedźmę Adrienne; został zabity podczas ofensywy tatalskich żołnierzy, za co wdowa po nim wyhnagrodziła wybawicieli Tatalii nauczeniem ich zaklęcia Lot. Rozpoczynał grę z nekropolis położonej na północy z 1 500 000 punktami doświadczenia. Portretu i specjalizacji w dostarczaniu codziennie do skarbca 350 sztuk złota użyczył mu bohater Nagash.

Cytaty o Qenayu Edytuj

  • Qenay to zły i ohydny potwór. Jest nieszczęściem tej krainy, zabija wszystko, co ujrzy. Kiedyś był moim ukochanym mężem, lecz został zabity i przekształcony w tego potwora. Jeśli wyślesz jego duszę na spoczynek, nauczę cię zaklęcia latania. [wstęp do zadania pobocznego branej z chaty proroka położonej na południe od nekropolis położonego na północy mapy]
  • Qenay spoczął w końcu w grobie. Dziękuję, że zrobiłaś to dla mnie. Cieszę się, że jego dusza odpokutuje wreszcie za okropne czyny. Przestudiuj ten zwój, a dowiesz się, jak latać. [epilog zadania pobocznego branej z chaty proroka położonej na południe od nekropolis położonego na północy mapy

Więcej w Fandom

Losowa wiki