Fandom

Moc i Magia

Pustynia Bracada (kraina MM7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pustynia Bracada (ang. Bracada Desert) to jeden z obszarów, jaki może odwiedzić drużyna gracza w grze Might and Magic VII: For Blood and Honor. Jest ona częścią państwa o nazwie Bracada i znajduje się na jego północnych rubieżach. Podobnie jak cała kraina zamieszkiwana jest w dużej mierze przez magów. Obszar resetuje się co dwa lata.

GeografiaEdytuj

Pustynia Bracada to północna część Bracady leżąca przy granicy z królestwem Erathii. W rzeczywistości, chociaż cały jej obszar jest raczej suchy i jałowy to tylko niektóre części mają charakter pustyni piaskowej. Większa część terytorium Pustyni Bracada to ciągnące się z południa na północ łańcuchy wzniesień, na których znajdują się siedziby czarodziejów. Spaloną i jałową ziemię z rzadka tylko urozmaicają różnorodne gatunki kaktusów. Wydaje się, że gdyby nie działalność magów kraina ta byłaby tylko niezamieszkanym pustkowiem.

MieszkańcyEdytuj

Krainę tę zamieszkują magowie, którzy żyją w wysokich wieżach stojących na zboczach gór. Efektem ich magicznej działalności jest istnienie sieci teleportów, które łączą porozrzucane po okolicy siedziby mieszkańców oraz Szkołę Czarów, stajnię i przystań z rynkiem, który znajduje się w północnej części rejonu. Oprócz magów żyją tu także stworzone przez nich golemy, a na piaszczystych terenach także gryfy. W północno-wschodniej części Pustyni Bracada na terenie wynajętym przez króla Hothfarra IX znajdują się Kopalnie Czerwonych Krasnoludów.

LokacjeEdytuj

Na Pustyni Bracada znajdują się następujące lokacje:

PotworyEdytuj

Oto lista potworów, jakie występują na Pustyni Bracada:

PodróżeEdytuj

LądoweEdytuj

PieszeEdytuj

Z Pustyni Bracada można dostać się piechotą do:

KonneEdytuj

Z kolei stajnia Kryształowe karawany umożliwia przejazd powozem do:

  • Erathii → 125 złota (3 dni), kursy w poniedziałek, środę, piątek i niedzielę
  • Harmondale → 125 złota (5 dni), kursy we wtorek i sobotę.

MorskieEdytuj

Na morskim brzegu znajduje się przystań, z której można popłynąć do:

Więcej w Fandom

Losowa wiki