Fandom

Moc i Magia

Przywódca Kleesive

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Axsis.jpg

Portret przywódcy Kleesive.

Przywódca klanu Kleesive - heretyk, demon, główny antagonista scenariusza "Rozprawa z diabłem" w kampanii "Oswobodzenie" w Heroes of Might and Magic III: The Restoration of Erathia należący do wrogiego gracza brązowego.

Sprawował przywództwo klanu Kleesive, w którego mieście stołęcznym o tej samej nazwie miał zostać uwięziony Roland Ironfist jako zakładnik króla Eeofolu - Xenofexa - który chciał w zamian za jego uwolnienie spełnienia okupu w wysokości miliona złotych monet. Imię przywódcy Kleesive nie jest znane. Dowodził on osobiście defemsywną formacją broniącą miasta Kleesive, lecz jego działania okazały się bezskuteczne; zamek inferno został zdobyty, a przywódca najprawdopodobniej zginął z rąk erathiańskich żołnierzy.

Posiadał 11. poziom doświadczenia (15500 punktów doświadczenia). portretu użyczył mu bohater Axsis. Startował z miasta Kleesive położonego na wschodnim krańcu mapy. Patrolował okolicę w promieniu 8 pól. W polskiej wersji językowej ma w statusie napis: "Przywódca kl", gdyż gra została zaprogramowana w ten sposób, by bohaterowie mieli imiona nie dłuższe niż 12 liter, toteż nie wiadomo, czy miałoby to oznaczać "przywódcę klanu" czy "przywódcę Kleesive".

Więcej w Fandom

Losowa wiki