Fandom

Moc i Magia

Przedsionek Czeluści

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pczelusciwstep.png

Wejście do Przedsionka

Ogólne informacjeEdytuj

"Przerażający widok cieni pazurów i powykręcanych, demonicznych postaci nęci cię do wnętrza. W oddali słyszycie kobiecy śpiew, ale nie możecie rozróżnić słów."

Przedsionek Czeluści jak sama nazwa wskazuje prowadzi do Czeluści. Jest to miejsce, z którego można się dostać do miasta nekromantów, które znajduje się w północno-wschodniej Deyji u stóp wzgórza, nad którym latają liczne harpie. Sam przedsionek nie jest rozległy, ani specjalnie trudny do przejścia, a drużyna która dotarła aż do tego miejsca, nie powinna mieć w nim problemów.

Występujące potworyEdytuj

Jeśli wybrałeś ścieżkę ciemności,potwory będą względem Twojej drużyny neutralne. Jeśli zaś wybrałeś ścieżkę światła lub jeszcze nie dokonałeś wyboru, zaatakują.

MapaEdytuj

Pczeluscimapa.png

Mapa Przedsionka

  1. Wejście do lokacji/wyjście do Deyji.
  2. Jedna z dwóch skrzyń ze skarbami, zawiera ok 500 sztuk złota i inne drobne przedmioty takie jak ametyst, odczynniki i amulety.
  3. Winda na niższy poziom lokacji.
  4. W razie upadku na dół, można wrócić w okolice pierwszej skrzyni korzystając z tego teleportu.
  5. Teleport do dalszej części lokacji.
  6. Skrzynia zawierająca katalizatory oraz, gdy wykonywane jest zadanie Stuła pór roku, tytułową Stułę.
  7. Wyjście do Czeluści, zamknięte dla bohaterów którzy nie wybrali jeszcze nowego sędziego.

Misje dotyczące tej lokacjiEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki