Fandom

Moc i Magia

Pożeracz Dusz

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pożeracz Dusz.png

Wygląd artefaktu w H6

Pożeracz Dusz – artefakt oraz broń rodowa zakładana na slot prawej ręki, a jest możliwa do zdobycia dla między innymi Anastazji w pierwszej misji kampanii Nekropolii. Ową broń można ulepszać poprzez zwyczajną walkę. Posiada 5 poziomów ulepszeń, które dają coraz lepsze cechy dla bohatera dzierżącego ową broń białą. Kategorią tego przedmiotu jest magia. Ta broń jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Synergia Ciemności i zmniejszenie kosztów rzucania zaklęć magii ciemności o 10%.
  2. +5 punktów premii do inicjatywy stworzeń.
  3. Wysysanie many.
  4. +5 punktów do mocy magicznej.
  5. Pułapka Czasu.

OpisEdytuj

Pożeracza Dusz boją się prawie wszyscy, jednak Nekromanci widzą w nim wyjątkowe piękno. Stylisko kostura wykonane jest z cieniostali, a głownia wyrzeźbiona została z poroża onyksowego jelenia, stworzenia zamieszkującego podobno równolegle nasz ziemski padół i świat duchów. Legenda głosi, że twórcą tego kostura był jeden z pierwszych wampirów. Pokochał on niegdyś pewną kobietę tak mocno, że nie zdołał zapomnieć o niej nawet w wiele lat po jej śmierci. Nawet jad Namtaru nie był w stanie dać mu zapomnienia o utraconej miłości. Jej duch nawiedzał go co noc, lecz nie można było go ani wygnać, ani sterować nim, gdyż istniał tylko w myślach nieszczęśnika. Pochłonięty rozpaczliwym pragnieniem ujrzenia ukochanej raz jeszcze, wampir ów stworzył ten oto kostur, żeby cofnąć się w czasie do lat, kiedy jeszcze żyła. Nie mógł jej dotknąć, lecz był w stanie ją widzieć. Choć było to bolesne doznanie, musiało mu wystarczyć. Mijały lata, a zakochany wampir spędzał w przeszłości coraz więcej czasu. Ponieważ przestał pić krew, jad Namtaru powoli pożerał jego ciało od środka. A kiedy już jego ciało uległo zniszczeniu, uwolniona dusza wampira została wchłonięta przez kostur i żyje w nim po dziś dzień, pozostawiwszy czasy żałoby daleko za sobą.

Więcej w Fandom

Losowa wiki