Fandom

Moc i Magia

Piquedram

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Piquedram - bohater standardowy Heroes of Might and Magic III (alchemik z Fortecy) i Heroes of Might and Magic IV (lord z Akademii).

W H3 posiadał umiejętności początkowe Mistycyzm i Odkrywanie (poziomy podstawowe). Jego specjalnością były kamienne i obsydianowe gargulce: za każdy zdobyty przez bohatera poziom doświadczenia (poczynając od drugiego) otrzymywały jeden punkt do ataku i obrony. Jego oficjalna biografia brzmiała tak: Piquedram poświęcił sporo czasu na studiowanie alchemii, eksperymentując z różnymi bezwartościowymi minerałami. Nie było więc zaskoczeniem, że pod wodzą Bracady, był w stanie znacznie poprawić jakość gargulców.

Przeżył Rozliczenie i pojawił się w H4. Użyczył portretu uwięzionemu bohaterowi Nefilisowi w pojedynczym scenariuszu "Na ratunek Nefilisowi". Jego oficjalna biografia brzmiała tym razem tak: Piquedram porzucił nieudaną karierę alchemika, aby zajmować się swoją posiadłością. I wtedy właśnie świat wyleciał w powietrze. Piquedram stracił wszystko i dlatego stał się straszną zrzędą. Jest za stary, by zacząć wszystko od początku i za gruby, by szukać przygód, więc jaki ma wybór?

W scenariuszu "Wzlot feniksa" znajduje się w więzieniu na wschodnim krańcu mapy niedaleko neutralnego miasta. Posiada 9000 punktów doświadczenia i 15 zbrojnych w armii.

Więcej w Fandom

Losowa wiki