Fandom

Moc i Magia

Pherlon

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Pherlon.jpg

Portret Pherlona w H4.

Kapitan Pherlon (ang. Captain Pherlon) - mag, człowiek, bohater pojawiający się wyłącznie w edytorze map Heroes of Might and Magic IV.

Jegoistnienie stanowi jedynie ciekawostkę, gdyż podobnie jak Genevieve Seymour nie pojawił się w żadnej z map do H4 zarówno jeśli chodzi pojedyncze scenariusze, jak i o kampanie, nie został nawet nigdzie wspomniany. Nie użyczył również nikomu swego portretu. Jego oficjalna biografia brzmi: Ogólnie rzecz biorąc, życie Pherlona nie obfitowało w jakieś szczególne wydarzenia, wyjąwszy może napady piratów na jego statek. Był bogaty, biedny, znowu bogaty i znów biedny. Kiedyś się też zakochał, ożenił i odkochał. Dlatego też Pherlon rozwinął w sobie nieprzebrane pokłady cierpliwości i praktyczne spojrzenie na życie..

Według anglojęzycznej "Might and Magic Wiki" miał być - wspólnie z Genevieve Seymour - bohaterem kampanii "Every Dog Has His Day" i "Unity", które są wspomniane w tabeli największych wyników dostępnych do przeczytania po użyciu opcji "Najlepsze wyniki", jednak te kampanie nie pojawiły się w H4.

Linki zewnętrzne Edytuj

  • Hasło Pherlon na Might and Magic Wiki (ang.)

Więcej w Fandom

Losowa wiki