FANDOM

Alamar3

Portret Parysa.

Parys (ang. Paris) - rycerz, bohater ze scenariusza "Puszka Pandory" (Heroes of Might and Magic III: The Armagedon's Blade), należący do ludzkiego lub komputerowego gracza brązowego (zależności od decyzji gracza przy wybieraniu stronnictwa przed rozpoczęciem scenariusza).

Portretu użyczył mu bohater Alamar, zaś specjalności w zwiększaniu ataku i obrony łuczników i ich ulepszeń - Valeska. W skład jego wojsk początkowych wchodzi: 20 halabardierów, 10 kuszników i 5 gryfów królewskich. Jego oficjalna biografia brzmi tak: To Parys jest odpowiedzialny za wybuch wojny trojańskiej. Afrodyta obiecała mu, że dostanie Helenę jeśli tylko uzna ją za najpiękniejszą boginię w rywalizacji z Herą i Ateną. Uczynił to, więc ona pozwoliła mu zabrać Helenę do Troi. Teraz działa wspólnie z Aresem. On lubi takich, co wszczynają wojny. Rezyduje w mieście Sparta w centralne części mapy.

Jego pierwowzorem był Parys, bohater mitologii greckiej, książę z Troi, który lekkomyślnie przyczynił się do zguby swego miasta na skutek uprowadzenia przez siebie Heleny, córki króla greckiego.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki