Fandom

Moc i Magia

Płycizny (kraina MM7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Płycizny - podmorska kraina położona na zachód od wybrzeży AvLee, do której można się dostać tylko jeśli posiada się skafandry do nurkowania. Można ją odwiedzić w grze Might and Magic VII: For Blood and Honor. Kraina ta resetuje się co sześć miesięcy.

GeografiaEdytuj

Płycizny to podmorski obszar na zachód od wybrzeży Antagarichu. Chodząc po dnie morskim można natknąć się na wielkie rekiny, ale nic poza tym. Odwiedzenie tej krainy jest niezbędne dla ukończenia gry, ponieważ to właśnie w jej środku leży Lincoln, statek przybyszów z Terry, którzy trafili do tego świata po zmianie kierunku ich środka transportu przez Coraka. Tam znajduje się rozwiązanie ostatniego zadania zarówno dla Ścieżki Światła jak i Ścieżki Ciemności.

Lincoln leży zakopany w piasku w centralnej części Płycizn w niewielkim obniżeniu dna morskiego. Natomiast we wschodnich rejonach krainy znajduje się wrak okrętu, koło którego stoi skrzynia. W tej skrzyni znajduje się butelka, której naciśnięciu umożliwia odwiedzenie siedziby NWC. Oprócz tego w lewym dolnym i lewym górnym rogu stoją dwa Piedestały: Dnia bogów i Heroizmu.

Specyfika obszaruEdytuj

Na Płyciznach wiele podstawowych prawideł gry nie ma zastosowania.

  • Nie można rzucać na tym obszarze żadnych czarów.
  • Można poruszać się także w pionie i w poziomie (tak jak podczas lotu).
  • Trzeba być ubranym w specjalny skafander do nurkowania.

LokacjeEdytuj

Na terenie Płycizn znajdują się dwie lokacje:

Występujące stworzeniaEdytuj

PodróżeEdytuj

Z Płycizn można sie dostać tylko w jedno miesjce, do:

  • AvLee → w kierunku wschodnim (1 dzień) pod warunkiem posiadania skafandrów do nurkowania.

Więcej w Fandom

Losowa wiki