Fandom

Moc i Magia

Ostrze Spętania

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ostrze Spętania.png

Wygląd artefaktu w H6

Ostrze Spętania – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten przedmiot można ulepszać poprzez najzwyczajniejszą walkę. Posiada 5 poziomów doświadczenia, które dają postaci, która akurat nosi ten przedmiot coraz lepsze bonusy. Kategorią tej broni jest moc. Ta broń biała jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Obrażenia od magii.
  2. +3 punkty do przeznaczenia.
  3. Przywołanie Niszczycieli.
  4. +5 do mocy magicznej.
  5. Moc przywołania.

OpisEdytuj

Kiedy Sara zeszła do Sheoghu, stanęła przed Urgashem, przyjmując postać potężnego awatara okaleczonego podczas wojen w czasach Ery Mitycznej. Targnięty odruchem wrogości, Smok Chaosu zatopił swe szpony w jej sercu, jednak nagle ogarnęła go magiczna, czysta moc aury ładu i poświęcenia, którymi emanowała anielica. Magia chaosu pochłonęła Sarę, przemieniając ją w istotę niebędącą ani aniołem, ani demonem. Jej skrzydła przybrały barwę popiołu, a ciało zapłonęło światłem żaru dogorywającego ognia. Zdarzenie to zakrzywiło czas i spowodowało zaćmienie, które nie miało nastąpić jeszcze przez kilka lat. Z początku, na powierzchnię Ashanu, przez wrota, zaczęły wylewać się hordy demonów. Sara wyruszyła tedy w podróż przez Sheogh, aby znaleźć miejsce, gdzie mogłaby wykuć miecz, wtapiając w jego ostrze szpon Urgasha, który wyrwała mu własnym ciałem. I tak oto powstało osławione Ostrze Spętania umożliwiające dzierżącemu je sterowanie umysłami demonów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki