FANDOM

Ostrze Chaosu.png

Wygląd artefaktu w H6

Ostrze Chaosu – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Można ją ulepszać poprzez najzwyczajniejszą walkę. Ta rzecz posiada 5 poziomów doświadczenia, które dodają coraz lepsze bonusy dla bohatera noszącego ten przedmiot. Kategorią tej broni jest moc. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Wieczne szczęście.
  2. +3 punkty do siły ataku.
  3. Ochrona przed magią światłości.
  4. +5 do przeznaczenia.
  5. Koło fortuny.

OpisEdytuj

Historia tej broni związana jest z życiem pewnego człowieka, złodzieja, który zwał się Tobiasz Szachraj. Jego matka zmarła w czasie połogu, a Tobiasz urodził się jako kaleka o jednym oku. Kapłan Elratha, który był świadkiem porodu, nazwał dziecko "nieczystym", twierdząc że deformacje jego ciała to jawny znak wpływu Urgasha. Oszalały z cierpienia po stracie żony ojciec Tobiasza, kiedy tylko ujrzał potworny wygląd swego syna, zabrał go w najciemniejsze ostępy leśne z zamiarem zgładzenia niemowlęcia. Kiedy miał już zadać cios nożem, został zabity na miejscu strzałą w plecy, którą wystrzelił pewien kłusownik polujący w okolicy na jelenie. Ot, łut szczęścia! Na tym jednak nie koniec. Kłusownik zabrał niemowlę i wychował jak własne. I tak oto Tobiasz stał się uzdolnionym złodziejaszkiem. Mimo garba i nikczemnej postury, które od razu rzucały się w oczy, jakimś cudem nigdy nie dał się złapać na gorącym uczynku. Mijały lata, a Tobiasz stawał się coraz bardziej zuchwały w swych uczynkach. Zaczął nawet wyznawać Smoka Chaosu, żyjąc w przekonaniu, że swoje szczęście zawdzięcza samemu Urgashowi. Kiedy zmarł ze starości, odrodził się w Sheoghu jako inkub. Szczęście dopisywało mu nadal, aż pewnego dnia rzucił wyzwanie o władzę arcydemonowi Nebirosowi. Ten dość szybko rozprawił się z Tobiaszem, rozrywając go na kawałki. Zostawił jednak oko, wciąż żywe i krwawiące, po czym umieścił je w rękojeści miecza. Stworzone wówczas Ostrze Chaosu przynosi szczęście swemu właścicielowi.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki