Fandom

Moc i Magia

Ognisty Język Smoka

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Ognisty Język Smoka.png

Wygląd artefaktu w H6

Ognisty Język Smoka – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Jest to broń posiadająca 5 poziomów doświadczenia, które można zdobyć poprzez zwyczajną walkę. Każdy poziom daje bohaterowi, który akurat dzierży ten przedmiot coraz lepsze bonusy. Kategorią tej rzeczy jest moc. Ta broń biała jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +3 punkty do przywództwa.
  2. Pech.
  3. +5 do siły ataku.
  4. Konsekracja.
  5. Ulepszona konsekracja.

OpisEdytuj

W 104 r.s.s., zakon Smoczych Rycerzy utajnił swe istnienie i założył Ukryte Domy. Poświęcone zachowaniu nauk Siódmego Smoka fortece stały się domem członków zakonu. Władcą każdej z tych fortec zostawał wybitny dowódca zapewniający trwałość wiary w tych, którzy byli w stanie przeistoczyć się w smoka. Każdy z Ukrytych Domów teoretycznie powinien posiadać własny Miecz Konsekracji. Jest jednak broń potężniejsza od wszystkich innych, którą dzierżył niegdyś sam Sar-Badon. Miecz ten był od czasów założenia pierwszego Ukrytego Domu ucieleśnieniem dwóch maksym leżących u podwalin zakonu Smoczych Rycerzy: nieustającego dążenia do ideału przeistoczenia w smoka oraz oddania władcy. Dwa stulecia później, w 330 r.s.s., władcą i dowódcą Ukrytego Domu założonego przez Sar-Badona była Salienor. Jak większość Smoczych Rycerzy, opuściła zakon, aby pomóc Sojuszowi w walce z inwazją demonów podczas Pierwszego Zaćmienia. Salienor poległa na polu walki, a miecz został utracony. Znaleźli go później przypadkowi poszukiwacze skarbów i przechodził z rąk do rąk najsłynniejszych wojowników różnych ras zamieszkujących Ashan. Ów święty miecz, nazwany ongiś Ognistym Językiem Smoka, nosi to imię po dziś dzień.

Więcej w Fandom

Losowa wiki