Fandom

Moc i Magia

Nowości w Heroes of Might and Magic III: Ostrze Armagedonu

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Oto lista nowości, jakie zafundowali twórcy graczom w Heroes of Might and Magic III: Ostrze Armagedonu:

  • Nowe kampanie - sześć nowych kampanii (więcej na ich temat tutaj).
  • Nowe scenariusze - trzydzieści osiem nowych pojedynczych scenariuszy przeznaczonych do gry indywidualnej, lub wieloosobowej.
  • Edytor kampanii - program umożliwiający tworzenie własnych kampanii do Heroes of Might and Magic III: Ostrze Armagedonu
  • Nowy edytor map - nowy edytor map umożliwiający tworzenie scenariuszy wzbogaconych o wszystkie nowości rozszerzenia.
  • Generator map losowych - urządzenie tworzące losową mapę w oparciu o pewne podane przez gracza wytyczne.
  • Nowe miasto - w rozszerzeniu pojawia się także nowe, dziewiąte miasto - wrota żywiołów oparte o siły żywiołaków.
  • Nowi bohaterowie - szesnastu bohaterów wrót żywiołów, a do tego jeszcze jedenastu nowych bohaterów z kampanii.
  • Nowe stworzenia - dwadzieścia trzy nowe potwory neutralne, w tym dziesięć gatunków żywiołaków z wrót żywiołów.
  • Nowe obiekty - nowe funkcje chat jasnowidza i bram granicznych.
  • Garnizony w kopalni - możliwość zostawienia garnizonu broniącego kopalni.
  • Ponowne odwiedzenie lokacji - będąc na mapie przygody, bohater, stojący w danej lokacji, może po naciśnięciu spacji ponownie z niej skorzystać.
  • Umiejętność Artyleria - bohater, który posiada tę umiejętność, może sterować wieżyczkami podczas oblężenia.

Więcej w Fandom

Losowa wiki