Fandom

Moc i Magia

Niven Gryphonheart

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niven Gryponheart to książę Erathii, najstarszy syn Szalonego Króla Gryphonhearta. Sprzymierza się z Tarnumem i wygrywa wojnę po stronie Tatalii po czym zostaje następcą na tronie swojego ojca. Występuje w grze Heroes Chronicles: Revolt of the Beastmasters.

Niven to doskonały taktyk i szermierz. W momencie wybuchu powstania ma szesnaście lat. Jest zupełnie innym człowiekiem od swojego ojca, nie zabija niewolników i nie wysyła listów gończych za nimi. Jest odważny i praworządny. Mimo to jego ojciec jest nim zawiedziony że nie jest tak brutalny jak on.

Niven zostaje pewnego dnia uprowadzony przez Tarnuma. Na wskutek jego argumentów postanawia walczyć z wojskami swojego ojca. Jest generałem kilku bitew przeciwko Erathii. W efekcie zostaje wystawiony list gończy na kwotę 20000 sztuk złota. W pewnym momencie nawet zapuszcza wąsa by wyglądał na starszego niż jest i w celu ukrycia przed wynajętymi zabójcami. Zaprzyjaźnia się z Droglem co zapoczątkuje późniejsze dobre stosunki między Erathią a Tatalią.

Więcej w Fandom

Losowa wiki