Fandom

Moc i Magia

Nighon (kraina MM7)

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Nighon to jedna z piętnastu krain jakie może odwiedzić drużyna gracza podczas przechodzenia Might and Magic VII: For Blood and Honor. Ponieważ leży na wyspie jest osiągalny tylko i wyłącznie za pomocą tuneli. Mapa resetuje się co dwa lata.

GeografiaEdytuj

Część Nighonu, jaką odwiedza się w MM7 to tylko niewielki skrawek państwa czarnoksiężników. Rejon Góry Grzmiącej Pięści (bo o nim właśnie mowa) jest jednak ważny, ponieważ to właśnie na nim znajdują się wejścia do dwóch ważnych tuneli: eofolskiego i prowadzącego do Doliny Kurhanów (zwanego częściej Tunelem Nighońskim). Są to jedyne drogi, by dostać się na te tereny w MM7.

Na odwiedzanym terenie znajdują się trzy niewielkie osady. Do największej z nich położonej u stóp góry nieopodal wybrzeża można dostać się za pomocą czaru Miejski portal. W górze ukryte jest wejście do tuneli. Podobnie jest w przypadku dwóch pozostałych osad - one również leżą nieopodal wejść do podziemi (są cztery takie wejścia). Na szczytach leży wieloletni śnieg, który nigdy nie topnieje. Rosną też ośnieżone drzewa iglaste.

Nieopodal plaży leżącej na północy znajduje się Labirynt - siedlisko hydr i minotaurów. Hydr w ogóle jest w Nighonie dużo - można je spotkać praktycznie wszędzie oprócz wiosek. W najwyższych partiach gór mają swoje gniazda wielkie roki. Natomiast większość prostych mieszkańców to ludzie, chociaż z pewnością wielu z nich uprawia czarnoksięskie praktyki. Porządku pilnują właśnie czarnoksiężnicy, które dzięki umiejętności walki na dystans łatwo radzą sobie z pojawiającymi się czasem nad ludzkimi osadami stadami roków.

LokacjeEdytuj

Oto lista lokacji, które znajdują się w tej krainie:

PotworyEdytuj

Oto potwory żyjące w Nighonie:

Zobacz teżEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki