FANDOM

Niebianin
Niebianin render
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Wielkość Duża
Portret Niebianin portret

"Gdy powstaje Seraf, wciąż jest bardziej człowiekiem niż Aniołem. Wraz z upływem czasu i kolejnymi szkoleniami ta równowaga zmienia się, a stworzenie odzyskuje część swej dawno utraconej mocy. Seraf wówczas staje się Niebianinem."
—Kaspar
Niebianin – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Przystań. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Niebianie to mistrzowie wśród Serafów. Nie przypadkiem noszą imiona po legendarnych Aniołach poległych w Wojnach Starszych… Niebianie wspaniale walczą, a na polu bitwy wykazują się absolutnym bohaterstwem i brakiem strachu. Swą biegłość w działaniu Światłem wykorzystują też w celu leczenia swych sojuszników, ratując ich nawet z objęć pewnej śmierci.

CechyEdytuj

Aura Czystości (H7)
Aura Czystości
Sama obecność Aniołów wpływa na podniesienie poziomu obronności pobliskich sojuszników, którzy są chronieni przed wrogimi zaklęciami i zdolnościami.
Zmartwychwstanie (H7)
Zmartwychwstanie
Niebianie czczeni są przez żołnierzy Imperium, ponieważ potrafią przywrócić do życia sojuszników dogorywających na polu bitwy, nawet jeśli ich dusza właśnie miała wyruszyć do Ashy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki