Fandom

Moc i Magia

Niebianin

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Niebianin
Niebianin render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Wielkość Duża
Portret Niebianin portret.png

"Gdy powstaje Seraf, wciąż jest bardziej człowiekiem niż Aniołem. Wraz z upływem czasu i kolejnymi szkoleniami ta równowaga zmienia się, a stworzenie odzyskuje część swej dawno utraconej mocy. Seraf wówczas staje się Niebianinem."
—Kaspar
Niebianin – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Przystań. Tych najemników można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Niebianie to mistrzowie wśród Serafów. Nie przypadkiem noszą imiona po legendarnych Aniołach poległych w Wojnach Starszych… Niebianie wspaniale walczą, a na polu bitwy wykazują się absolutnym bohaterstwem i brakiem strachu. Swą biegłość w działaniu Światłem wykorzystują też w celu leczenia swych sojuszników, ratując ich nawet z objęć pewnej śmierci.

CechyEdytuj

Aura Czystości (H7).png
Aura Czystości
Sama obecność Aniołów wpływa na podniesienie poziomu obronności pobliskich sojuszników, którzy są chronieni przed wrogimi zaklęciami i zdolnościami.
Zmartwychwstanie (H7).png
Zmartwychwstanie
Niebianie czczeni są przez żołnierzy Imperium, ponieważ potrafią przywrócić do życia sojuszników dogorywających na polu bitwy, nawet jeśli ich dusza właśnie miała wyruszyć do Ashy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki