Fandom

Moc i Magia

Niebiańska Pieśń

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Niebiańska Pieśń.png

Wygląd artefaktu w H6

Niebiańska Pieśń – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Posiada 5 poziomów doświadczenia, a przedmiot ten można ulepszać poprzez zwykłą walkę. Każdy poziom daje bohaterowi, który akurat dzierży tę broń, bonusy ułatwiające rozgrywkę, a w szczególności walkę. Kategorią tego przedmiotu jest magia. Ten kostur jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Magia światłości i zmniejszenie kosztu rzucania zaklęć z kategorii magii światłości o 10%.
  2. +3 punkty do przywództwa.
  3. Głos Sephiela.
  4. +5 do siły ataku.
  5. Ulepszony głos Sephiela.

OpisEdytuj

W Erze Starożytnej, za czasów Pradawnych Wojen, aniołowie zorganizowali straszliwą krucjatę przeciwko Bezimiennym. Wojna ta spowodowała spustoszenia w całym Ashanie. W niezliczonych bitwach szczególnie wsławił się jeden anioł, Sephiel. Głos jego rozbrzmiewał daleko, sięgając aż poza horyzont. Jego pieśń umacniała męstwo w sercach wojenników i koiła dusze umierających. Jak wielu innych aniołów, Sephiel zanadto przywykł do morderczej euforii, która towarzyszyła krucjatom. Z początku, jego głos działał kojąco. Z biegiem lat, jego tembr był coraz niższy, aż osiągnął brzmienie siejącego zniszczenie, przerażającego basso profondo. Jego rezonans kruszył pancerze i mury. Sephiel zginął, kiedy w czasie bitwy, jego własny głos rozerwał mu serce. Pieśń Sephiela przetrwała i nawiedzała pod postacią zbłąkanej duszy pola dawnych bitew. Wiele wieków później, zauważyły ją kapłanki z zakonu Sióstr Ciszy i dopiero one były w stanie zbliżyć się do tej duszy i ukoić ją. Połączyły jej energię z kosturem, który zwany jest dziś Niebiańską Pieśnią.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki