Fandom

Moc i Magia

New Sorpigal

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

New Sorpigal to miasto znajdujące się w południowo-wschodniej części Enroth. To tam rozpoczyna się akcja gry Might and Magic VI: The Mandate of Heaven.

OpisEdytuj

New Sorpigal to nieduże miasto, zamieszkane wyłącznie przez ludzi i nieliczne gobliny. Życie mieszkańców skupione jest wzdłuż długiego rynku, na którym znajdują się trzy fontanny. Domy znajdują się po obu jego stronach. Miasto jest otoczone od południa murem, który częściowo chroni je przed goblinami. Od północnej strony miasto zamyka wzgórze, na której stoi świątynia oraz gildie zaklęć. Miasto zamieszkuje bardzo wielu nauczycieli. Znajduje się tu także niewidzialny teleport do Dragonsands (na dachu Buccaner's Lair). W mieście mamy stajnię, a trochę na wschód odeń przystań. Kraina resetuje się co pół roku.

LokacjeEdytuj

W okolicy znajdują się trzy lokacje:

Wokół miasta znajduje się też kilka wysepek.

PotworyEdytuj

Okolice New Sorpigal zamieszkują gobliny (żyją także w twierdzy Goblinwatch), oraz różni początkujący magowie. W Gharik's Forge zamieszkują żywiołaki ognia, oraz czarodzieje wysokiej klasy, przez co bardzo niebezpieczni. W Abandoned Temple oraz Goblinwatch żyją jeszcze słabe szczury, nietoperze, oraz jadowite kobry i pająki.

PodróżeEdytuj

LądoweEdytuj

KonneEdytuj

Ze stajni odjeżdża powóz jedynie do:

  • Castle Ironfist → 25 sz, 2 dni, kursy w poniedziałek, środę i piątek.
PieszeEdytuj

Piechotą również można dostać się tylko do

co spowodowane jest tym, że New Sorpigal leży na półwyspie.

MorskieEdytuj

Z przystani w New Sorpigal kursuje statek do:

  • Mist → 100 sz, 3 dni, kursy we wtorek, czwartek i sobotę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki