Fandom

Moc i Magia

Nebiros

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Nebiros - lord demonów, standardowy bohater Inferno w Heroes of Might and Magic V.

Posiada umiejętności początkowe Brama i Atak (poziomy podstawowe)  oraz podumiejętnośc Taktyka. Specjalna zdolnośc Wybraniec Chaosu: szczęście jednostek zwiększa się o 1 a wrogowie nie mogą używac zdolności taktyka (efektywnośc nie jest zależna od poziomu bohatera). Niezmiennie pojawia się w misji "Archipelag" kampanii "Łowca". W dodatku Kuźnia Przeznaczenia nie jest dostępny jako standardowy bohater (jego miejsce zajął Veyer). W scenariuszu pojedynczym "Próba Agraela" (Dzikie Hordy) został uwięziony przez przeciwników lorda demonów Agraela. Uwolnienie go jest jednym z opcjonalnych celów misji.

Jego oficjalna biografia brzmi tak: Nebiros widział w życiu więcej bitew niż jakakolwiek inna istota z głębin Sheogh. Sukces Nebirosa w większym stopniu jednak jest efektem szczęścia i nieprzewidywalności, niż wielkiej liczby godzin spędzonych na walce. Pobici wrogowie skarżą się często, że po jego stronie stoją siły Chaosu, naginając los do jego potrzeb. Biorąc pod uwagę fakt, że wybił się z nic nieznaczącego niewolnika do pozycji potężnej osobistości w Sheogh, teoria ta wydaje się wielce prawdopodobna.

Więcej w Fandom

Losowa wiki