Fandom

Moc i Magia

Mysterio Wspaniały

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mysterio.jpg

Portret Mysterio Wspaniałego w Heroes of Might and Magic IV: The Winds of War.

 Mysterio Wspaniały - mag (mag bitewny), główny protagonista kampanii "Najwspanialszy z żyjących" z Heroes of Might and Magic IV: Winds of War.

Był władcą pustynnej, rozległej krainy Qassar i jednym z najwybitniejszych magów w Axeoth. Jego największe marzenie stanowiło poznanie sekretu nieśmiertelności. Dowiedziawszy się, że mędrcy z sąsiedniego królestwa Channon odkryli tę tajemnicę, poprosił ich o podzielenie się ta wiedzą, ci jednak odmówili. To z kolei skłoniło Mysterio do rozwiązania siłowego. Został oszukany przez mieszkańców Channon, że poszukiwany przez niego cel znajduje się w wieży koło Morza Senjak. Rozpoznawszy później oszustwo, podjął decyzję o zemście. Chciał podbic miasto stołeczne Channon - Rylos. Po zdobyciu twierdzy na Górze Nokilii rozlokował obozy wokół Rylos, napotkał jednak czterech innych rywali, którzy również zapragnęli zajęcia fortecy.

Posiada umiejętności Magia Ładu i Zaklęcia (poziomy podstawowe) i Walka oraz Walka Wręcz (poziomy zaawansowane). Posiada własny model postaci zarówno na polu bitwy, jak i na mapie przygody. Jego oficjalna biografia brzmi tak: Mysterio Wspaniały dawno już przekroczył czas życia charakterystyczny dla zwykłych śmiertelników. Nie jest to bynajmniej przypadek. Mysterio jest potężnym magiem, który dzięki wytrwałym badaniom zachował swe ciało i umysł w znakomitej kondycji. W układance prowadzącej do całkowitej nieśmiertelności pozostał już tylko jeden element, a Mysterio zamierza go wkrótce zdobyć.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki