Fandom

Moc i Magia

Mutare

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mutare.jpg

Mutare

Mutare Drake, główna bohaterka kampani Smocza krew w dodatku Heroes of Might and Magic III: Armageddon's Blade. Była królową Nighonu, która zjednoczyła państwo i jego mieszkańców, gdy trwała tam wojna domowa, na powierzchni Antagarichu tymczasem odbywała się Wojna Ostrza Armagedonu. Królowa podziemi zwana jest także Smoczą Królową, ponieważ planując zagarnięcie ziem swego największego wroga Orwalda, który w jej oczach był jedynie niedołężnym starcem, wypija zawartość Fiolki smoczej krwi, stając się przez to prawdziwym smokiem który dał jej siłę i potęgę o jakiej marzyła. Inni lordowie chcą ją zabić i wypić jej krew, ale zabija wielu z nich i ogłasza, że do przemiany w smoka jest potrzebna tylko krew Ojca smoków, nie jej.

Pod wodzą Mutare, Nighon prowadził wojny na Antagarichu, o czym możemy się przekonać grając w Heroes Chronicles: Clash of the Dragons. Posiadając moc kontrolowania umysłu i woli wszystkich smoków, mogła zapanować nad całym światem. Na szczęście Tarnum pokonuje ją. Wkrótce potem pada ofiarą tajemniczego spisku i w efekcie umiera.

W polskiej wersji językowej dubbingowała ją Monika Świtaj.

Więcej w Fandom

Losowa wiki