Fandom

Moc i Magia

Mokka

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Mokka
Mokka.png
Frakcja Ikonka Twierdza (H6).png
Klasa Barbarzyńca
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 4
Obrona 2
Moc magiczna 0
Obrona przed magią 2
Moc 6
Mana 10
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1

Mokka – barbarzynka, człowiek, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Mistrz orkijskich wojenników, która zapewnia jej siepaczom i miażdżycielom dodatkowe 7 punktów zdrowia.

Jej początkowe jednostki to: 9 siepaczy i 4 gobliny.

BiografiaEdytuj

Mokka pochodzi z plemienia wolnych orków zamieszkujących wschodnie stepy Ranaaru. Przez lata doskonaliła swój kunszt myśliwski, przez co uzyskała szacunek zarówno orków, jak i centaurów. Pewnego dnia, do jej wioski przybyła grupa uchodźców z Wysp Pao. Mokka usłyszała wówczas opowieści o tym, jak ich plemię zostało zaatakowane, a ich dzieci sprzedane w niewolę. Poruszona do głębi ich tragedią, Mokka poprzysięgła przed Ojcem Niebem, że dopóki żyje, żaden ork nie pozostanie zakuty w łańcuchy. Zebrała tedy grupę wojenników i wyruszyła na południe w poszukiwaniu swego przeznaczenia. Kiedy przeszli przez góry, jej odważni i zdeterminowani żołnierze zostali zaatakowani przez wojska Księstwa Wilka. Większość zginęła, a część dostała się do niewoli. Mokka trafiła do kopalni, skąd udało jej się uciec w dość spektakularny sposób. Zabiła oskardem siedmiu strażników i odjechała na grzbiecie centaura. Dziś mieszka na stałe na Wyspach Pao. Jest buntowniczką z jak najlepszym powodem. Rab się istnym symbolem dla wszystkich orków, którzy chcą odzyskać wolność.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki