Fandom

Moc i Magia

Mist

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mist to miasto leżące na największej z wysp w archipelagu Misty Islands na wschód od kontynentu Enroth.

OpisEdytuj

Wejście do portu Mist jest ograniczone z dwóch stron półwyspami, na których stoją dwie latarnie morskie. Dalej otwiera się widok na miasto. Zarządza nim lord Albert Newton żyjący w zamku nieco na północny-zachód od miasta. W samym Mist życie skupione jest wokół wzgórza, na którym znajduje się rynek. To przy nim stoi większość sklepów, sala treningowa, świątynia oraz ratusz. Jedyną lokacją w Mist jest Posterunek Srebrnych Hełmów (zadanie Korupcja wśród Srebrnych Hełmów), stojący na wschód od miasta. Oprócz głównej wyspy znajduje się też łańcuch mniejszych, do których można się do Mist dostać teleportem. Kraina resetuje się co dwa lata.

PotworyEdytuj

Wypsy Mist są zamieszkane przez wyznawców Baa, oraz assasynki. Nie są to silni przeciwnicy i można się z nimi uporać już na niskim poziomie i przy słabym ekwipunku.

PodróżeEdytuj

Mist, jako, że leży na wyspie nie ma lądowego połączenia z kontynentem. Jest za to przystań, z której można popłynąć do:

  • Castle Ironfist → 250 sz, 2 dni, kursy w poniedziałek, środę i piątek
  • Silver Cove → 250 sz, 3 dni, kursy w poniedziałek i czwartek
  • Bootleg Bay, przystań wschdnia → 250 sz, 2 dni kursy we wtorek, czwartek i sobotę.

Więcej w Fandom

Losowa wiki