Fandom

Moc i Magia

Misje w Might and Magic VII: For Blood and Honor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Ta strona to lista wszystkich misji które można otrzymać w trakcie gry w Might and Magic VII: For Blood and Honor.

Główny wątekEdytuj

Zadania początkoweEdytuj

Zadania sojuszówEdytuj

Tych zadań (oprócz ostatniego) nie trzeba wykonywać, ale warto to zrobić ze względu na możliwość uzyskania dodatkowego doświadczenia i pieniędzy. Z pierwszych czterech można wybrać dowolne dwa.

  • Erathia — uwięziony szpieg - Uratujcie Lorena Steela z Jaskiń Tulareańskich w Lesie Tulareańskim i przyprowadźcie go do Królowej Katarzyny.
  • AvLee — plany fortu - Odzyskajcie plany z Fortu Riverside i przynieście je Eldrichowi Parsonowi do Zamku Navan w Lesie Tulareańskim.
  • Erathia — fałszywe plany - Przekażcie fałszywe plany fortu Riverside Eldrichowi Parsonowi z Zamku Navan w Lesie Tulareańskim.
  • AvLee — podstawiony więzień - Przyprowadźcie fałszywego Lorena do Królowej Katarzyny w Zamku Gryphonheart.
  • Trąbka Gryphonhearta - Podczas bitwy w Lesie Tulareańskim zdobądźcie trąbkę Gryphonhearta i zwróćcie ją wybranej przez was stronie.
  • Arbiter - Dokonaj wyboru sędziego, który zastąpi sędziego Grey'a na stanowisku arbitra w sporze o Harmondale.

Zadania ścieżki ciemnościEdytuj

  • Podróż do Czeluści - Będąc w Przedsionku Czeluści na wrzosowiskach Deyji wejdźcie do Czeluści, a następnie potem porozmawiajcie z Archibaldem w Zamku Półmroku.
  • Próba Strefy Wylęgu - Przejdźcie przez Strefę Wylęgu i powróćcie do Archibalda w Czeluści.
  • Laboratorium Clankera - Zniszczcie magiczne systemy obrony w laboratorium Clankera i wróćcie do Mrocznego Cienia w Czeluści.
  • Naczynia Dusz w Górze - Zdobądźcie skrzynkę z naczyniami dusz od czarnoksiężników w Górze Grzmiącej Pięści i wróćcie z nią do Maximusa w Czeluści.
  • Fragmenty ołtarzy - Zdobądźcie części ołtarzy ze Świątyni Światła w Celeste i Świątyni Ciemności w Czeluści i wróćcie z nimi do Kastora w Czeluści.
  • Pogrom gryfów - Zabijcie wszystkie gryfy w Erathii i na pustyni Bracada i wróćcie do Setha Drakksona na wrzosowiska Deyji.
  • Kradzież gobelinu - Ukradnijcie gobelin z zamku waszego sojusznika i przynieście go Nilesowi Stanleyowi do gildii najemników w Tatalii.
  • Zamach na Mędrca Roberta - Dokonajcie zamachu na Mędrca Roberta w jego domu w Celeste, a potem wróćcie do Tolbertiego w Czeluści.
  • Atak na kolonię Zod - Udajcie się do Kolonii Zod w krainie olbrzymów i zabijcie Xenofexa, po czym wróćcie do Kastora w Czeluści.
  • Przetwornik oscylacyjny - Udajcie się do Lincolna, który znajduje się pod powierzchnią morza, na zachód od Avlee, wydostańcie z niego przetwornik oscylacyjny, a następnie zwróćcie go Kastorowi w Czeluści.

Zadania ścieżki światłaEdytuj

  • Podróż do Celeste - Dostań się do Celeste używając wielkiego teleportu na pustyni Bracada, a następnie porozmawiaj z Gavinem Magnusem w Zamku Jasności w Celeste.
  • Próba Ścian Mgły - Przejdźcie przez Ściany Mgły nie zabijając nikogo i wróćcie do Gavina Magnusa w Zamku Jasności w Celeste.
  • Fragmenty ołtarzy - Zdobądźcie części ołtarzy ze Świątyni Światła w Celeste i Świątyni Ciemności w Czeluści i wróćcie z nimi do Wskrzesicielki w Zamku Jasności w Celeste.
  • Tajemnica piwnicy - Przeszukajcie piwnicę z winem w Tatalii i powróćcie do Crag Hacka w Zamku Jasności w Celeste.
  • Naczynia dusz w Czeluści - Wydostańcie skrzynkę z naczyniami dusz z Zamku Półmroku w Czeluści i powróćcie z nią do Sir Caneghema w Celeste.
  • Stuła pór roku - Odzyskajcie Stułę Pór Roku z Przedsionka Czeluści i wróćcie z nią do Gary'ego Zimma na pustynię Bracada.
  • Gildia najemników - Przed upływem dwóch tygodni udajcie się do gildii najemników w Tatalii i porozmawiajcie z Nilesem Stantleyem.
  • Zamach na Tolbertiego - Napadnijcie na Tolbertiego w jego domu w Czeluści i przynieście jego kostkę kontrolną Mędrcowi Robertowi w Celeste.
  • Atak na kolonię Zod - Udajcie się do Kolonii Zod w krainie olbrzymów i zabijcie Xenofexa, po czym wróćcie do Wskrzesicielki w Zamku Jasności w Celeste.
  • Przetwornik oscylacyjny - Udajcie się do Lincolna, który znajduje się pod powierzchnią morza, na zachód od Avlee, wydostańcie z niego przetwornik oscylacyjny, a następnie zwróćcie go Wskrzesicielce w Celeste.

Zadania promocyjneEdytuj

Łucznik

Kleryk

Druid

  • Wielki Druid - Kamienne kręgi - Udajcie się do kamiennych kręgów w Tatalii, na Wyspach Evenmorn i Avlee, potem wróćcie do Anthony'ego Greena w Lesie Tulareańskim.
  • Arcydruid - Królewskie szczątki - Wydobądźcie kości krasnoludzkiego króla z tuneli pomiędzy Kamiennym Miastem a Nighon i umieśćcie je w miejscu spoczynku w Dolinie Kurhanów. Następnie wróćcie do Anthony Greena w Lesie Tulareańskim.
  • Czarnoksiężnik - Kradzież smoczego jaja - Zabierzcie smocze jajo ze ze smoczej jaskini w krainie olbrzymów i przynieście je Torowi Anwynowi na Górze Nighon.

Rycerz

Mnich

  • Wtajemniczony - Miejsce medytacji - Znajdźcie zaginione miejsce medytacji w krasnoludzkich Kurhanach.
  • Mistrz - Najwyższy kapłan Baa - Udajcie się do świątyni Baa w Avlee i zabijcie Najwyższego Kapłana Baa. Następnie wróćcie do Bartłomieja Hume'a w Harmondale.
  • Ninja - W poszukiwaniu grobowca - Złamcie szyfr w Szkole Czarów na pustyni Bracada, aby odkryć położenie grobowca Ashwara Nog'Nogotha. Gdy tego dokonacie, udajcie się na miejsce, wejdźcie do środka, a następnie wróćcie do Stephana Sand w Czeluści.

Paladyn

  • Krzyżowiec - Smok - Zabijcie Wromthraxa Bez Serca w jego jaskini w Tatalii, a potem porozmawiajcie z Sir Charlsem Quixotem.
  • Heros - Dama w opresji - Uratujcie Alicję Hartgreaves z wieży Williama na wrzosowiskach Deyji, a potem porozmawiajcie z Sir Charlesem Quixotem.
  • Złoczyńca - Porwanie Porwijcie Alicję Hargreaves z jej rezydencji w Zamku Gryphonheart i przyprowadźcie ją do wieży Wiliama na wrzosowiskach Deyji.

Łowca

Mag

Złodziej

  • Łotrzyk - Kradzież wazy - Udajcie się do majątku Lorda Markhama w Tatalii, skradnijcie stamtąd wazę i wróćcie z nim do Williama Laskera w kanałach Erathii.
  • Szpieg - Odważnik w wieży - Udajcie się do szóstej wieży strażniczej na wrzosowiskach Deyji i przenieście odważnik z góry wieży na dół. Potem wróćcie do Willama Laskera w kanałach Erathii.
  • Zabójca - Zabójstwo Lady Carmine - Udajcie się na Niebiański Dwór w Celeste i zabijcie Lady Eleanor Carmine. Wróćcie z dowodem do Seknita Undershadowa na wrzosowiskach Deyji.

Inne zadaniaEdytuj

  • Zaginieni zawodnicy - Dowiedzcie się co stało się z zaginionymi zawodnikami na Szmaragdowej Wyspie.
  • Najazd Grognarda - Powstrzymajcie najazd goblinów pod wodzą Grognarda Wielkiego na Harmondale. (to zadanie nie figuruje w wykazie aktualnych misji)
  • Latarnia Światła - Zabierzcie Latarnię Światła z Doliny Kurhanów i zwróćcie ją Tarinowi Withernowi w Harmondale.
  • Brat Darrona - Dowiedzcie się, co się stało z bratem Darrona w jaskiniach Białych Klifów, a następnie wróćcie do Darrona w Harmondale.
  • Sygnet Davrika - Wydostańcie sygnet Davrika z jaskiń bandytów w północno-zachodniej Erathii i zwróćcie go Davrikowi Peladium z Harmondale.
  • Pogrom troglodytów - Zabijcie wszystkich troglodytów pod Kamiennym Miastem i wróćcie do Sparka Burnkindle.
  • Wyzwanie Arcomage - Wygrajcie pojedynki w Arcomage we wszystkich trzynastu gospodach, a potem wróćcie do Giny Barnes w Erathii.
  • List do Markhama - Dostarczcie Lordowi Markhamowi w jego posiadłości w Tatalii zapieczętowany list od kolekcjonera Norberta Thrusha.
  • Pióro elfa - Przynieście pióro Parsona Norbertowi Thrushowi w Erathii.
  • Koneser obrazów - Zdobądźcie trzy obrazy i wróćcie z nimi do Ferdinanda Viscontiego w Tatalii.
  • W poszukiwaniu statuetek - Zdobądźcie trzy statuetki i umieśćcie je w sanktuariach na pustyni Bracada, w Tatalii oraz Avlee, po czym wróćcie do Thorna Lumbra z Lasu Tulareańskiego.
  • List do skrzata - Dostarczcie zapieczętowany list królowi skrzatów w Pałacu pod Wzgórzem w Avlee.
  • Piszczałki skrzatów - Przynieście piszczałki skrzatów Johannowi Kerridowi w Lesie Tulareańskim.
  • Szczątki z labiryntu - Wydostańcie szczątki Haldara z Labiryntu w Nighon i zwróćcie je Mazim Dusk w Nighon.

Więcej w Fandom

Losowa wiki