Fandom

Moc i Magia

Might and Magic VII: For Blood and Honor

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Data wydania 9 czerwca 1999
Gatunek cRPG

Might and Magic VII: For Blood and Honor, w skrócie MM7 lub BH, to siódma oficjalna część serii Might and Magic, rozgrywająca się na Antagarichu. Jej polska premiera miała miejsce 19 listopada 1999. Gdy zakończyły się wojny o odrodzenie Erathii (HoMM3), wszyscy odetchnęli z ulgą, a mieszkańcy kontynentu wrócili do swoich stałych zajęć. Lord Markham, tataliański władca, zorganizował na Szmaragdowej Wyspie, daleko na wschód od wybrzeży AvLee, wielki konkurs dla poszukiwaczy przygód, w którym nagrodę stanowił Zamek Harmondale. W międzyczasie, w okolicach Spaward z morza wyszły dziwne istoty, a każda z nich miała na szyi tajemniczy, sześcienny amulet...

PoradnikEdytuj

  • Misje – wszystkie wyzwania, jakim mogą stawić czoła śmiałkowie podczas podróży przez Antagarich.
  • Porady dla początkujących graczy – kilka porad dla graczy rozpoczynających przygodę w MM7.
  • Walka – mechanizmy walki, cykl tur i najlepsze taktyki na przeciwników.

Postacie graczaEdytuj

  • Przegląd – zestawienie najważniejszych informacji o drużynie gracza w MM7.
  • Atrybuty postaci – omówienie głównych atrybutów postaci i ich wpływu na rozgrywkę.
  • Biegłości – czyli lista umiejętności, które mogą posiąść postacie.
  • Klasy zaawansowane – lista klas zaawansowanych oraz zadań związanych z awansem.

GraEdytuj

  • Sterowanie — pogubiłeś się w klawiszologii? Tu znajdziesz omówienie wszystkich funkcji.
  • Efekty działające na postacie — efekty chorób, trucizn i błogosławieństw.
  • Magia — lista zaklęć wraz z efektem i wymaganymi biegłościami.
  • Przedmioty — wszystkie przedmioty, od zwykłego zielska do unikalnych artefaktów.
  • Inne elementy — wszelkie drobne elementy od mieszania mikstur do rozszyfrowywania wiadomości na obeliskach.

ŚwiatEdytuj

  • Fabuła — omówienie głównego wątku na zasadzie opowiadania.
  • Bestiariusz — lista przyjaznych i wrogich stworzeń w grze.
  • Lokacje — lista wszystkich możliwych do odwiedzenia miejsc w MM7.
  • Postacie — wszystkie postacie, które może napotkać twoja drużyna, podróżując przez Antagarich.
  • Usługi — lista punktów usługowych: sklepów, świątyń, stajni, łodzi.

RóżnościEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki