Fandom

Moc i Magia

Might and Magic VI: The Mandate of Heaven

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Data wydania 15 kwietnia 1998
Gatunek cRPG

Might and Magic VI: The Mandate of Heaven, w skrócie MM6 lub Mandate, to szósta oficjalna część serii Might and Magic, stanowiąca część Sagi Enroth i Antagarichu, rozgrywająca się w Enroth. Nie doczekała się oficjalnego tłumaczenia na język polski.

Po wojnach o sukcesję (HoMM2) w Królestwie nareszcie zapanował spokój – chociaż, jak to zwykle bywa, nie na długo. W czasie Nocy Spadających Gwiazd na kontynent przybyli przybysze z odległych rejonów wszechświata – Kreeganie. Mieszkańcy miasteczka Sweet Water próbowali stawiać im opór, jednak siły wroga okazały się przytłaczająco wielkie. Sweet Water zostało zniszczone.

Przeżyło tylko czterech jego mieszkańców. Na domiar złego, podczas wyprawy przeciwko Kreeganom, zaginął w nieznanych okolicznościach król Roland Ironfist. W tym samym czasie, jego żona, Katarzyna Ironfist wyruszyła do Erathii na pogrzeb swego ojca, a ich syn Nicolai Ironfist jest jeszcze małym dzieckiem, a władzę tymczasowo sprawuje regent Wilbur Humphrey. Kreeganie jednak zrezygnowali z próby zajęcia Enroth zbrojnie i starają się pod przykrywką kultu Baa dokonać oddolnej rewolucji w kraju.

W takich okolicznościach u bram New Sorpigal pojawia się owych czterech ocalałych z rzezi w Sweet Water, którzy nieświadomi są jeszcze swojego przeznaczenia...

PoradnikEdytuj

  • Misje – wszystkie wyzwania, jakim mogą stawić czoła śmiałkowie podczas podróży przez Enroth.
  • Porady dla początkujących graczy – kilka porad dla graczy rozpoczynających przygodę w MM6.

Postacie graczaEdytuj

  • Przegląd – zestawienie najważniejszych informacji o drużynie gracza w MM6.
  • Atrybuty postaci – omówienie głównych atrybutów postaci i ich wpływu na rozgrywkę.
  • Biegłości – czyli lista umiejętności, które mogą posiąść postacie.
  • Klasy zaawansowane – lista klas zaawansowanych oraz zadań związanych z awansem.

GraEdytuj

  • Sterowanie — pogubiłeś się w klawiszologii? Tu znajdziesz omówienie wszystkich funkcji.
  • Efekty działające na postacie — efekty chorób, trucizn i błogosławieństw.
  • Magia — lista zaklęć wraz z efektem i wymaganymi biegłościami.
  • Przedmioty — wszystkie przedmioty, od zwykłego zielska do unikalnych artefaktów.

ŚwiatEdytuj

  • Fabuła — omówienie głównego wątku na zasadzie opowiadania.
  • Bestiariusz — lista przyjaznych i wrogich stworzeń w grze.
  • Lokacje — lista wszystkich możliwych do odwiedzenia miejsc w MM6.
  • Postacie — wszystkie postacie, które może napotkać twoja drużyna, podróżując przez Enroth.
  • Usługi — lista punktów usługowych: sklepów, świątyń, stajni, łodzi.

RóżnościEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki