FANDOM

Miecz Zabójcy

Wygląd artefaktu w H6

Miecz Zabójcy – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ten przedmiot można ulepszać poprzez zwyczajną walkę. Posiada 5 poziomów, które dają coraz lepsze bonusy dla postaci, która akurat nosi ową broń białą. Kategorią tej rzeczy jest moc. Ta rzecz jest dostępna w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Zabójcza trucizna.
  2. +5 punktów premii do inicjatywy stworzeń.
  3. Widmowy atak.
  4. +5 do przeznaczenia.
  5. Ulepszony widmowy atak.

OpisEdytuj

W 528 r.s.s., król elfów Arniel ogłosił w drodze proklamacji jedynoprawną dziedziczną monarchię i anulował prawa do rządów miejscowych władców. Królowa Thuidana sprzeciwiła się tej decyzji. Wykorzystując sytuację, ludzie z Cesarstwa Sokoła najechali ziemie Thuidany, a ta zwróciła się o pomoc do samozwańca. Arniel odmówił. Aby ocalić swój lud, zdesperowana Thuidana zwróciła się ku bezimiennym i Malassie. Bezimienni zgodzili się pomóc jej, jeśli jej lud przysięgnie wierność Smoczycy Ciemności. W 548 r.s.s. nawiązano Przymierze Pierwszej Wiosny ustanawiające niepodległość Królestwa Mrocznych Elfów. Miecz zabójcy to jeden z najcenniejszych darów od bezimiennych z tamtych czasów. Dwóch bezimiennych poświęciło się, stapiając swe energie życiowe z ostrzem, z którego stworzono ten miecz. To właśnie te dwie dusze decydują o potędze tego miecza: to ostrze nauki i ostrze do zabijania. Jako mistrzowie zakazanych arkanów, bezimienni dali początek broni, która dosłownie żyje własnym życiem, zapamiętując każdą z bitew, każdą z zabitych ofiar i każde potencjalnie śmiertelne skrzyżowanie ostrzy. Natura tego miecza sprawiła, że Thuidana zaczęła regularnie wypożyczać go swoim zabójcom, żeby mógł nieustannie wzbogacać się w ich rękach. Z roku na rok, miecz przechodził z rąk do rąk najlepszych zabójców, a jego doświadczenia i wspomnienia czyniły z niego coraz doskonalszy artefakt.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki