Fandom

Moc i Magia

Miecz Wilków

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Miecz Wilków.png

Wygląd artefaktu w H6

Miecz Wilków – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Ta broń posiada 5 poziomów doświadczenia, a ulepsza się nią poprzez zwyczajną walkę. Każdy poziom dodaje co lepsze dodatki dla bohatera dzierżącego tą rzecz. Kategorią tego artefaktu jest moc. Ten przedmioty jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. Wilcze serce.
  2. +3 do siły ataku.
  3. Wilcza paszcza.
  4. +10 punktów do inicjatywy.
  5. Wilczy duch.

OpisEdytuj

Pod koniec Ery Starożytnej, aniołowie Elratha znaleźli się w wyjątkowo niekorzystnej sytuacji. Ich szeregi od stuleci konsekwentnie topniały, przez bohaterskie i często śmiertelne czyny w wojnach z demonami oraz niski wskaźnik urodzeń. Na horyzoncie pojawiło się widmo wyginięcia ich rasy, a więc i końca wiary w ich ojca, Elratha. Archanielica Sara chadzała wówczas pośród ludów Ashanu. Pewnego razu usłyszała o rodach ludzi, które prowadziły koczowniczy tryb życia, czekając na jakiś znak od ich patrona, Ylatha, Smoczego Boga Powietrza. Światem wstrząsały wówczas zmiany zapoczątkowane wstąpieniem Sar-Elama na panteon Smoczych Bogów. I właśnie wtedy, pośród rozproszonych i wyzutych z wiary ludzi, Sara odnalazła młodego Briana, dziedzica rodu władającego ludem zamieszkującym lasy dzisiejszego Cesarstwa Sokoła. Okoliczne ludy były cywilizowane, jednak wyjątkowo niezależne, a największą cnotą były dla nich siła charakteru i odwaga. Aniołowie pomogli Brianowi zjednoczyć je do postaci jednego narodu oddanego Elrathowi. Sara poprosiła wówczas największych kowali anielskich, żeby wykuli dla nich miecze godne władców. Każdy z siedmiu mieczy symbolizował jedną z cnót Elratha. Każdy też trafił do rąk jednego z władców: jeden otrzymał cesarz, a sześć trafiło do rąk jego książąt. Miecz Sprawiedliwości przechodził z rąk do rąk władców Księstwa Wilka od wielu stuleci. Sarze udało się przekształcić wartości odnoszące się do watahy i polowań wilków, do zwierzęcej natury, w przypisane Elrathowi cnoty związane ze sprawiedliwością. Rycerze Księstwa Wilków to zarówno łowcy głów, jak i wykonawcy wyroków Cesarza.

Więcej w Fandom

Losowa wiki