Fandom

Moc i Magia

Miecz Gryfów

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Miecz Gryfów.png

Wygląd artefaktu w H6

Miecz Gryfów – artefakt oraz broń rodowa, którą można założyć na slot prawej ręki. Posiada 5 poziomów doświadczenia, które dodają coraz lepsze cechy bohaterowi, który aktualnie nosi tę broń. Ten przedmiot jest dostępny w Might and Magic: Heroes VI.

CechyEdytuj

  1. +3 punkty do przywództwa.
  2. Gryfie serce.
  3. +5 do przeznaczenia.
  4. Ryk gryfa.
  5. Zaciętość gryfa.

OpisEdytuj

Pod koniec Ery Starożytnej, aniołowie Elratha znaleźli się w wyjątkowo niekorzystnej sytuacji. Ich szeregi od stuleci konsekwentnie topniały, przez bohaterskie i często śmiertelne czyny w wojnach z demonami oraz niski wskaźnik urodzeń. Na horyzoncie pojawiło się widmo wyginięcia ich rasy, a więc i końca wiary w ich ojca, Elratha. Archanielica Sara chadzała wówczas pośród ludów Ashanu. Pewnego razu usłyszała o rodach ludzi, które prowadziły koczowniczy tryb życia, czekając na jakiś znak od ich patrona, Ylatha, Smoczego Boga Powietrza. Światem wstrząsały wówczas zmiany zapoczątkowane wstąpieniem Sar-Elama na panteon Smoczych Bogów. I właśnie wtedy, pośród rozproszonych i wyzutych z wiary ludzi, Sara odnalazła młodego Briana, dziedzica rodu władającego ludem zamieszkującym lasy dzisiejszego Cesarstwa Sokoła. Okoliczne ludy były cywilizowane, jednak wyjątkowo niezależne, a największą cnotą były dla nich siła charakteru i odwaga. Aniołowie pomogli Brianowi zjednoczyć je do postaci jednego narodu oddanego Elrathowi. Sara poprosiła wówczas największych kowali anielskich, żeby wykuli dla nich miecze godne władców. Każdy z siedmiu mieczy symbolizował jedną z cnót Elratha. Każdy też trafił do rąk jednego z władców: jeden otrzymał cesarz, a sześć trafiło do rąk jego książąt. W ręce rodu Gryfów trafił Miecz Objawienia. Miał on ukierunkować ich zuchwałość i odwagę ku wyższym celom.

Więcej w Fandom

Losowa wiki