Fandom

Moc i Magia

Miasta w Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

W pierwszej części strategicznego cyklu Heroes of Might and Magic twórcy przygotowali dla graczy cztery unikalne miasta, które należą do czterech enrothiańskich frakcji: Rycerzy, Barbarzyńców, Czarodziejek i Czarnoksiężników.

W grze Heroes of Might and Magic: A Strategic Quest, a także w późniejszych częściach cyklu miasta są miejscem, gdzie rekrutuje się bohaterów, jednostki. Oprócz tego każde miasto generuje 500 sztuk złota dziennie, a po zbudowaniu w nim zamku 1000 sztuk złota. Posiadanie chociażby jednego miasta jest niezbędne do utrzymania się w grze - tydzień po utracie ostatniego miasta gracz automatycznie przegrywa.

Każde z miast posiada swoje własne budynki służące rekrutacji charakterystycznych dla niego stworzeń, a także pięć budowli wspólnych dla wszystkich miast: gildia magów (ma cztery poziomy), gildia złodziei, tawerna, studnia i stocznia (można ją zbudować tylko w mieście położonym na wodą).

Aby zapoznać się dokładniej z każdym z miast w H1, wybierz jedno z poniższych haseł:

Więcej w Fandom

Losowa wiki