Fandom

Moc i Magia

Mei-Lien

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Mei-Lien
Mei-Lien.png
Frakcja Ikonka Świątynia (H6).png
Klasa Mnich
Rasa Człowiek
Płeć Kobieta
Świat Ashan
Siła ataku 1
Obrona 1
Moc magiczna 2
Obrona przed magią 3
Moc 2
Mana 50
Przywództwo 1
Przeznaczenie 1
Status Żywa

Mei-Lien – mniszka, człowiek, bohaterka standardowa w Might and Magic: Heroes VI.

Posiada specjalizację Wyznawca źródeł, dzięki której przyrost źródlanych nimf jest zwiększony o 2.

Jej początkową armię stanowią żarłacze (5) oraz koralowe kapłanki (9).

BiografiaEdytuj

Piękna Mei-Lien uczyła się sztuki zabawiania dygnitarzy Królestwa Nagów od najlepszych kurtyzan. Jej uroda, wytworność i cięte riposty podbiły serce niejednego możnowładcy, w tym nawet pewnego potężnego nagińskiego dajmio, który wzywał ją do siebie tak często, jak tylko mógł, nie zagrażając swej opinii. Mei-Lien nieomal przypłaciła życiem jego względy, została bowiem oskarżona o otrucie go. Udało jej się jednak umknąć przed oskarżeniem i schronić w świątyni Perłowych Kapłanek, gdzie za sprawą mocy świętych wód została oczyszczona z zarzutów. Podczas rytuału, który otworzył jej umysł i pamięć przed ławą sędziów, Mei-Lien była bliska śmierci - i w końcu zapadła w trwający rok głęboki sen. Kiedy się zbudziła, otrzymała błogosławieństwo Shalassy - Smoczej Bogini Wody: moc rozumienia znaczenia snów. Powiadają, że nawet sama Wieczna Królowa zwracała się do Mei-Lien z prośbą o radę. Niektórzy twierdzą nawet, że Mei-Lien została jej najznakomitszym szpiegiem.

Więcej w Fandom

Losowa wiki