FANDOM

Marmurowy Ogród (ang. Marble Garden) to obszar w leżący w pasie granicznym między państwem nekromantów - Deyją a ludzkim królestwem Erathii. Marmurowy Ogród stał się areną walk między tymi dwoma krajami podczas wojny o Odrodzenie Erathii. Jedynym znanym z nazwy miastem leżącym na tym obszarze jest Stonecastle.

Marmurowy Ogród podczas wojny o Odrodzenie ErathiiEdytuj

Działania nekromantów z DeyjiEdytuj

Tereny Marmurowego Ogrodu nie ucierpiały podczas najazdu sił Nighonu i Eeofolu. Wojna dotarła na te tereny dopiero wówczas, gdy do walki dołączyli deyjańscy nekromanci. Wykradli oni ciało króla Gryphonhearta z jego grobowca w Stonecastle, ożywili go i ustanowili dowódcą swojej armii, by na jej czele najechał na ojczyznę. By tego dokonać musieli pokonać niewielkie oddziały erathiańskie pilnujące północnej granicy, ale element zaskoczenia dał im przewagę i operacja zakończyła się powodzeniem.

Działania wojsk ErathiiEdytuj

Mimo początkowych sukcesów, jakie siły Deyji odniosły pod wodzą króla Gryphonhearta Erathia odparła najazd. Dzięki pomocy wojsk z AvLee, Bracady oraz niektórych niezadowolonych z nowego władcy nekromantów Erathianie przeprowadzili kontrofensywę, która wyparła najeźdźcę do jego jałowej ojczyzny. I właśnie w Marmurowym Ogrodzie rozegrał się ostatni akt tej wojny. Osaczone wojska Deyji na czele z królem-liszem Gryphonheartem broniły się w Stonecastle i okolicy, ale ostatecznie zostały pokonane przez armię, na czele której stanęła królewska córka - Katarzyna. Król został powtórnie zabity, Stonecastle odzyskane i na Antagarichu na powrót zapanował pokój.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki