FANDOM

Magiczny Orzeł
Magiczny Orzeł render
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Ulepszenie Simurgh
Wielkość Duża
Portret Magiczny Orzeł portret

"Magiczne Orły miały być początkowo jedynie narzędziem w rękach ambitnych Czarodziejów, pokazem ich wybujałych ambicji oraz umiejętności zmieniania czystej magicznej energii w żyjące stworzenia. Cóż, to im się akurat udało! Jakimś cudem Magiczne Orły zaczęły się rozmnażać i w Świecie Dusz można teraz spotkać dzikich przedstawicieli tego gatunku. Życie zawsze znajdzie sposób..."
—Kaspar
Magiczny Orzeł – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Akademia. Te stworzenia można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Wielki uczony Sar-Aggreth w swym traktacie "O naturze Świata Dusz" dokonał orientacyjnego podziału Duchów. Zauważył, że większe Duchy często przybierają postać majestatycznych ptaków. Dlatego też nie może dziwić rezultat prób Czarodziejów z Domu Duszy, którzy starali się zmaterializować najpotężniejsze energie Wymiaru Magii - ich oczom ukazały się majestatyczne orły z czystej many.

CechyEdytuj

Magiczne Skrzydła (H7)
Magiczne Skrzydła
Magiczny Orzeł jest tak gęstym źródłem magii, iż wszystko, co przebywa w jego okolicy nasiąka jego magią i stale ponosi negatywne konsekwencje tego faktu.

GaleriaEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki