Fandom

Moc i Magia

Magiczny Orzeł

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Magiczny Orzeł
Magiczny Orzeł render.png
Frakcja 24px
Poziom Bohaterski
Ulepszenie Simurgh
Wielkość Duża
Portret Magiczny Orzeł portret.png

"Magiczne Orły miały być początkowo jedynie narzędziem w rękach ambitnych Czarodziejów, pokazem ich wybujałych ambicji oraz umiejętności zmieniania czystej magicznej energii w żyjące stworzenia. Cóż, to im się akurat udało! Jakimś cudem Magiczne Orły zaczęły się rozmnażać i w Świecie Dusz można teraz spotkać dzikich przedstawicieli tego gatunku. Życie zawsze znajdzie sposób..."
—Kaspar
Magiczny Orzeł – bohaterska jednostka, pochodząca z frakcji Akademia. Te stworzenia można spotkać w Might & Magic: Heroes VII.

OpisEdytuj

Wielki uczony Sar-Aggreth w swym traktacie "O naturze Świata Dusz" dokonał orientacyjnego podziału Duchów. Zauważył, że większe Duchy często przybierają postać majestatycznych ptaków. Dlatego też nie może dziwić rezultat prób Czarodziejów z Domu Duszy, którzy starali się zmaterializować najpotężniejsze energie Wymiaru Magii - ich oczom ukazały się majestatyczne orły z czystej many.

CechyEdytuj

Magiczne Skrzydła (H7).png
Magiczne Skrzydła
Magiczny Orzeł jest tak gęstym źródłem magii, iż wszystko, co przebywa w jego okolicy nasiąka jego magią i stale ponosi negatywne konsekwencje tego faktu.

GaleriaEdytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki