Fandom

Moc i Magia

Magiczna studnia w Eeofolu

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Ci szczęśliwcy, którzy w grze Might and Magic VII: For Blood and Honor dotarli do Eeofolu z całą pewnością dostrzegli domostwo Lasitera Pogromcy. Tuż obok niego znajduje się jeden z najciekawszych obiektów w całej grze - magiczna studnia.

Studnia owa ma zaskakujące właściwości. Może dać drużynie trochę pieniędzy (10 000 złota), trochę punktów biegłości (5, lub 10), dać dodatkowe punkty doświadczenia, tymczasowo wzmocnić dowolną statystykę, usunąć magiczne starzenie, ale również zabić pijącego, zamienić go w kamień, a nawet wymazać (to najgorsze!). Wszystkich negatywnych efektów można jednak uniknąć przy użyciu czas ochrona przed magią, na poziomie arcymistrzowskim.

Jeśli w drużynie jest kapłan światła lub ciemności, studnię można bez przeszkód nadużywać, by uzyskać wielomilionowe bogactwo, biegłości na poziomie 30 i wyższym oraz doświadczenie do wytrenowania postaci o kilkadziesiąt poziomów w górę. Ta taktyka jednak ułatwia grę do takiego stopnia, że przestaje ona być jakimkolwiek wyzwaniem, dlatego zaleca się rozsądek przy nadużywaniu studni.

Więcej w Fandom

Losowa wiki