Fandom

Moc i Magia

Magia w Heroes of Might and Magic III: Odrodzenie Erathii

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

W Heroes of Might and Magic III: Odrodzenie Erathii występują cztery kanony magii: magia powietrza, ognia, ziemi i wody. Każda z nich ma po kilkanaście zaklęć, które podzielone są na pięć poziomów. Aby poznać zaklęcia trzeciego poziomu, trzeba posiadać Mądrość na poziomie podstawowym, czwartego - zaawansowanym, a piątego - mistrzowskim.

Czary dzielą się na dwie grupy: podróżne (te, które rzuca się będąc na mapie przygody) oraz bitewne (które stosuje się w bitwach).

Magia PowietrzaEdytuj

Wśród zaklęć Magii Powietrza są takie, które mają charakter ofensywny, jak i defensywny. Do tego dochodzą jeszcze potężne czary podróżne: Lot i Wrota Wymiarów.

Poziom 1Edytuj

Poziom 2Edytuj

Poziom 3Edytuj

Poziom 4Edytuj

Poziom 5Edytuj

Magia OgniaEdytuj

Zaklęcia Magii Ognia to w ogromnej większości czary bitewne o charakterze ofensywnym. Szczególnie potężne i niebezpieczne na polu walki mogą okazać się Armageddon i Berserk.

Poziom 1Edytuj

Poziom 2Edytuj

Poziom 3Edytuj

Poziom 4Edytuj

Poziom 5Edytuj

Magia ZiemiEdytuj

Czary Magii Ziemi są bardzo zróżnicowane. Jest więc kilka pierwszopoziomowych zaklęć masowych (Kamienna Skóra, Spowolnienie, Tarcza), potężne czary ofensywne (Deszcz Meteorytów, czy Implozja), a także uważany przez wielu graczy za najlepszy czar w grze Miejski Portal.

Poziom 1Edytuj

Poziom 2Edytuj

Poziom 3Edytuj

Poziom 4Edytuj

Poziom 5Edytuj

Magia WodyEdytuj

Zaklęcia Magii Wody mają raczej charakter defensywny: wzmacniają jednostki gracza, a ni zadają obrażenia przeciwnikowi. Szczególnie potężna jest czwartopoziomowa Modlitwa, która znacznie wzmacnia stworzenia na polu bitwy.

Poziom 1Edytuj

Poziom 2Edytuj

Poziom 3Edytuj

Poziom 4Edytuj

Poziom 5Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki