Fandom

Moc i Magia

MM8: Zawody Arcomage

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Zawody Arcomage
Wygraj w Arcomage w każdej z jedenastu tawern Jadame, po czym wróć do Tonk Blueswan w Ravenshore.
{{{screen}}}
Zlecający Tonk Blueswan
Lokacje Alvar
Pustynia Ironsand
Ravenshore
Wyspy Krwawego Sztyletu
Splądrowane Pustkowia
Shadowspire
Murmurwoods
Wąwóz Garoty
Regna
Nagroda 50 000 pkt. doświadczenia
dużo pieniędzy (różnie bywa)
200 pkt. sławy
Glomenthal
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Zleceniodawczyni tego zadania Tonk Blueswan mieszka na północnych obrzeżach Ravenshore. Koło jej domu stoi skrzynia - po wykonaniu misji znajdzie się w niej część nagrody (podobnie jak w zadaniu Wyzwanie Arcomage w części siódmej). Blueswan ogłosi Cię czempionem Arcomage, jeśli uda Ci się zwyciężyć w każdej z jedenastu tawern na Jadame.

Oczywiście granie w tę grę można rozpocząć przed otrzymaniem zadania. Trzeba przyznać, że to jedna z dłuższych misji w grze - wynika to z faktu, że początkowo nie można dostać się do każdej z krain. Gospody znajdują się bowiem w każdej z nich, z tym w Ravenshore i w Alvarze po dwie. Oprócz nagrody na końcu misji, drużyna otrzymuje pieniądze za każde pierwsze zwycięstwo w danej gospodzie - kolejne wygrane nie dają już więcej złota.

Przed rozpoczęciem rozgrywki w Arcomage warto zapisać grę - ilość przegranych wpływa na ilość zdobytego złota (im więcej porażek tym nagroda niższa - to oczywiste). W zależności od karczmy różne są sytuacja początkowa i warunki zwycięstwa.

Więcej w Fandom

Losowa wiki