Fandom

Moc i Magia

MM8: Wielki żmij - Miecz Whistlebone'a

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Wielki żmij - Miecz Whistlebone'a
Zabij Łowcę Smoków Jerica Whistlebone'a w jego obozie w Wąwozie Garoty i przynieś jego miecz przywódcy smoków.
{{{screen}}}
Zlecający Deftclaw Redreaver
Lokacje Wąwóz Garoty
Nagroda 25 000 pkt. doświadczenia
100 pkt. sławy
promocja Smoków na Wielkie Żmije
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne Czempion - Zaginiony Blazen Stormlance
Kapłan Słońca - Proroctwo Słońca
Lisz - Księga Khela
Nosferatu - Pochówek dla Korbu
Mroczny elf patriarcha - Poszukiwania Cauri
Minotaur lord - Topór Baltazara
Troll bojowy - Zaginiona ojczyzna trolli
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}
Miecz Whistlebone'a.gif

Miecz Whistlebone'a

Będąc w Wąwozie Garoty drużyna staje się świadkiem trwającej tam walki smoków, których przywódcą jest Deftclaw Redreaver z próbującymi je wytępić Łowcami Smoków dowodzonymi przez sir Charlesa Quixote'a. Podczas formowania Przymierza Jadame, trzeba przynieść jednemu z nich Smocze Jajo, tak więc trudno uniknąć kontaktu z tymi dwoma nie darzącymi się specjalną sympatią postaciami. Jednak z przywódcą wszystkich smoków Jadame - Deftclawem Redreaverem drużyna spotyka się na pewno, niezależnie od tego, jakiego alianta wybrała do sojuszu. Okazją do spotkania jest kwestia promocji Smoków na Wielkie Żmije.

Redreaver zgodzi się awansować Smoki pod warunkiem, że drużyna przyniesie mu dowód śmierci znanego łowcy smoków - Jerica Whistlebone'a. Whistlebone wybrał się ostatnio ze swoimi ludźmi na łowy i założył obóz w zachodniej części Wąwozu Garoty. By wykonać tę misję promocyjną trzeba go zabić. Łatwo jest to zrobić przy pomocy broni dystansowej, lub ataku z powietrza. Warto też wyprawić na tamten świat podwładnych Whistlebone'a, szczególnie jeśli wykonuje się również misję Masakra Łowców Smoków - trzeba być jednak świadomym, że poskutkuje to zmianą nastawienia wszystkich Łowców w Wąwozie.

Po zabiciu tego niebezpiecznego dla smoczej populacji osobnika należy wrócić do Groty smoków i pokazać miecz Redreaverowi, chyba że wykonało się misję Smoki - Smocze jajo - w tym wypadku będzie można spotkać zleceniodawcę w Domu kupców z Alvar w Ravenshore.

Więcej w Fandom

Losowa wiki