Fandom

Moc i Magia

MM8: Troll bojowy - Zaginiona ojczyzna trolli

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Troll bojowy - Zaginiona ojczyzna trolli
Odszukaj starożytną ojczyznę trolli, a gdy to uczynisz wróć do Hobba Sandwinda w wiosce Rust na Pustyni Ironsand.
{{{screen}}}
Zlecający Volog Sandwind
Lokacje Pustynia Ironsand
Murmurwoods
Nagroda 25 000 pkt. doświadczenia
100 pkt. sławy
promocja Trolli na Trolle bojowe
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne Czempion - Zaginiony Blazen Stormlance
Kapłan Słońca - Proroctwo Słońca
Lisz - Księga Khela
Nosferatu - Pochówek dla Korbu
Mroczny elf patriarcha - Poszukiwania Cauri
Minotaur lord - Topór Baltazara
Wielki żmij - Miecz Whistlebone'a
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

W wiosce Rust na Pustyni Ironsand mieszkają trolle. Powstanie jeziora ognia i pojawienie się dzikich gogów, oraz najazd cyklopów sprawiły, że mieszkańcy zamierzają opuścić te niegościnne tereny. Pośród trolli krąży legenda, że Pustynia Ironsand nie od zawsze była ich ojczyzną, że dawniej zamieszkiwali bardziej zdatne do życia tereny, które musieli jednak opuścić z powodu klątwy kamienia. Wiele trolli ruszyło na poszukiwanie utraconego domu, ale żaden z nich nie wrócił.

Okoliczności sprawiają, że emigracja wydaje się być kwestią najbliższych dni. Dlatego też Volog Sandwind zleca drużynie misję odnalezienia zaginionej ojczyzny. Jego informacje wskazują na to, że znajduje się ona w Murmurwoods.

Jest to prawda. Na zachodnich obrzeżach Murmurwoods znajduje się tajemnicza lokacja ukryta w zielonym pagórku - to jest właśnie zaginiona ojczyzna trolli! Po prawdzie do wykonania misji wystarczy wejście do podziemia, ale dla własnej satysfakcji i doświadczenia warto oczyścić ją z zamieszkałych tam bazyliszków i błędnych ogników - jeśli trolle zapragną tu wrócić, to będą miały ułatwione zadanie.

Teraz można już wrócić na Pustynię Ironsand. Hobb Sandwind (najpewniej brat zleceniodawcy) udzieli wszystkim Trollom w drużynie awansu na Trolle bojowe.

Więcej w Fandom

Losowa wiki