MM8: Szantaż

Szantaż
Udaj się do Ariona Łowcy w Kryjówce Przemytników w Ravenshore i szantażem zmuś go do udzielenia pomocy kupcom.
{{{screen}}}
Zlecający Elgar Fellmoon
Lokacje Ravenshore
Nagroda 12 000 pkt. doświadczenia
48 pkt. sławy
możliwość korzystania ze statków przemytników
Poprzednie List do Elgara Fellmoona
Następne Raport dla Bastiana Loudrina
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Po dostarczeniu Elgarowi Fellmoonowi w Ravenshore listu od przywódcy karawany Daderossa, wysyła on drużynę do Kryjówki Przemytników, by przekazać pewne pismo ich przywódcy - szczuroczłekowi Arionowi Łowcy. Fellmoon wie, że to właśnie ludzie Ariona Łowcy są posiadaczami najszybszych łodzi w Jadame, chce więc, by mu ich użyczyli, celem rozpoznania rozmiarów kataklizmu.

Przemytnicy mają swoją siedzibę na zachód od Ravenshore nad morskim brzegiem. Po drodze nie trzeba będzie się mierzyć z żadnym przeciwnikiem. Gdy już wejdzie się do groty trzeba będzie za to powalczyć nieco z przemytnikami - szczuroludźmi oraz animalistami. Po pokonaniu wrogów w pierwszej komnacie należy nacisnąć wschodnią ścianę mniej więcej w środku jej szerokości, otworzy się wówczas przejście. Teraz przed drużyną długi korytarz pełny tych samych przeciwników. Gdy się już z nimi upora trzeba iść wąskim korytarzem ciągle prosto. Prowadzi on do dużej sali, w której aż roi się od przeciwników. Po ich pokonaniu można iść w dwóch kierunkach - na lewo do magazynów (tutaj znajduje się Błogosławiony olejek poszukiwany przez Languida), z kolei gdy pójdzie się prosto dotrze się do pomieszczeń Ariona, przed którym oczywiście stoi niemała ilość strażników.

Szantaż jest skuteczną metodą na pozyskanie łodzi przemytników - Arion chcąc, nie chcąc zgodzi się na warunki alvaryjskich kupców. Gdy porozmawia się z przywódcą, jego ludzie przestają być agresywni. Teraz pozostaje tylko wrócić tą samą drogą do Elgara Fellmoona, który będzie bardzo zadowolony z Twoich poczynań i wyśle Cię natychmiast do przywódcy Gildii Kupieckiej - Bastiana Loudrina.