Fandom

Moc i Magia

MM8: Rzeź smoków

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Rzeź smoków
Zabij wszystkie smoki w Wąwozie Garoty i wróć do Avalona.
{{{screen}}}
Zlecający Avalon
Lokacje Wąwóz Garoty
Nagroda 20 000 pkt. doświadczenia
2500 złota
80 pkt. sławy
Poprzednie
Następne
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Wąwóz Garoty na kontynencie Jadame jest areną walk między żyjącymi tam od pokoleń smokami i przybyłymi niedawno Łowcami Smoków, których przywódcą jest sir Charles Quixote dawniej mieszkający w Steadwick, stolicy Erathii. Smocza populacja zamieszkującą okolicę to nieczęsty widok w świecie Enroth, ponieważ stworzenia te zazwyczaj prowadzą samotny tryb życia łącząc się w większe grupy tylko w okresie godowym. Jednak Wąwóz Garoty jest właśnie takim dużym skupiskiem smoków. Nic w tym dziwnego - w Grocie smoków sam mieszka przywódca wszystkich smoków Jadame - Deftclaw Redreaver. W południowej części wąwozu znajduje się osada Łowców Smoków. Trwająca między nimi wojna nie zbliża się ku końcowi, dlatego obie strony uciekają się do podstępu: smok Jerina zaproponuje drużynie wybicie wszystkich Łowców, a Avalon mieszkający w osadzie zaprosi do współudziału przeciwko poddanym Redreavera.

Siedzibą tego drugiego jest niewielki kamienny domek leżący nieco na północ od skrzyżowania w osadzie w Wąwozie Garoty. Avalon powie drużynie, że jeśli chce zdobyć sobie przychylność sir Charlesa to najlepiej, jeśli przyłączy się do jego krucjaty przeciwko smokom. Dlatego, by ułatwić drużynie audiencję u swego przywódcy zaproponuje wybicie wszystkich przedstawicieli tego gatunku w całym Wąwozie Garoty - i to zarówno na powierzchni jak i w Grocie smoków. Nie jest to łatwe zadanie, ponieważ szczególnie w Grocie jest smoków i to tych silnych dużo, a na dodatek jeszcze na małym obszarze. Z kolei na zewnątrz żyją w większości smoki małe lub smocze pisklęta, które pokonać jest łatwo, najlepiej z powietrza wykorzystując magię i broń dystansową.

Gdy zabije się wszystkie smoki na pasku nad portretami postaci pojawi się komunikat o takiej treści. Można wówczas powrócić do zleceniodawcy, by odebrać nagrodę.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki