Fandom

Moc i Magia

MM8: Raport dla Bastiana Loudrina

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Raport dla Bastiana Loudrina
Złóż raport o kataklizmie przywódcy kupieckiego imperium Jadame - Bastianowi Loudrinowi w Alvarze.
{{{screen}}}
Zlecający Elgar Fellmoon
Lokacje Ravenshore, Alvar
Nagroda 15 000 doświadczenia
2000 złota
80 pkt. sławy
Poprzednie Szantaż
Następne Świadek
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Skrócony opisEdytuj

  1. Wykonaj zadanie Szantaż
  2. Udaj się do Alvaru i porozmawiaj z przywódcą Gilidii Kupieckiej Jadame - Bastianem Loudrinem.

Więcej szczegółówEdytuj

RavenshoreEdytuj

Po zaszantażowaniu przywódcy przemytników - Ariona Łowcy lokalny mistrz Gildii Kupieckiej w Ravenshore - Elgar Fellmoon wyśle drużynę gracza z raportem do jej głównej siedziby w mieście Alvar. Tam jej członkowie mają opowiedzieć przywódcy kupców - Bastianowi Loudrinowi o tym co zaszło na Wyspach Krwawego Sztyletu.

Aby dostać się z miasta Ravenshore do Alvaru trzeba udać się na północ. Najbezpieczniejsza trasa wiedzie kamienną drogą. Tak więc należy wyruszyć spod domu kupców na drugą stronę rzeki, przechodząc ją mostem, który łączy bogatszą i biedniejszą (zwaną też gettem) część Ravenshore. Po wyjściu z miasta przez pewien czas należy iść drogą jak w kierunku Kryjówki Przemytników, jednak na rozwidleniu trzeba skręcić nie w lewo, ale w prawo. Dalej już cały czas prosto przez most. Na trasie można spotkać wilki (ich eksterminacja jest celem tego zadania). Po przejściu przez rzekę droga wspina się nieco pod górę - po pewnym czasie kończy się mapa Ravenshore i trzeba się przedostać do Alvaru.

AlvarEdytuj

Pięć dni zajmuje pokonanie trasy między tymi dwiema mapami. Gdy już jednak wejdzie się na terytorium Alvaru trzeba postępować rozważnie. Po okolicy kręcą się bowiem bandy ogrów i olbrzymie osy, które dla niedoświadczonej drużyny mogą być niebezpieczne. Trzeba więc iść drogą - cały czas prosto. Bezpieczniej jest przejść mostem (tuż obok stacjonuje grupka ogrów) na wysepkę w centrum mapy - obranie okrężnej drogi naraża na starcie z większą ich liczbą.

Po przejściu na wysepkę należy iść prosto, potem w prawo, a na końcu już cały czas prosto. Po pewnym czasie widać już na horyzoncie pierwsze zabudowania miasta mrocznych elfów - Alvaru. Na rozwidleniu tuż przed miastem należy odbić w prawo drogą i iść nią cały czas omijając stajnie i gospodę. Po minięciu tej ostatniej trzeba zakręcić w lewo - po chwili ukaże się przed drużyną największy budynek w mieście - siedziba Gildii Kupieckiej.

Jej przywódca - Bastian Loudrin przyjmie raport i zapłaci za jego dostarczenie. Okazuje się, że wydarzenia jakie miały miejsce na Krwawym Sztylecie to nie jedyne tego typu wypadki na Jadame. Zewsząd dochodzą go wieści o powodziach, gwałtownych wichurach i wybuchach wulkanów. Do tego jeszcze żadna z karawan, które miały przybyć do Alvaru w tym miesiącu nie wróciła. Zaniepokojony mistrz gildii prosi drużynę o wykonanie kolejnego zadania. Loudrin słyszał plotki o powstaniu jeziora ognia na Pustyni Ironsand. Chce więc, by drużyna sprowadziła mu naocznego świadka tego wydarzenia. W taki to sposób drużyna otrzymuje kolejne zadanie.

Więcej w Fandom

Losowa wiki