MM8: Przywódca karawany

Przywódca karawany
Porozmawiaj z przywódcą kupieckiej karawany - Daderossem, który przebywa w siedzibie głowy klanu w wiosce Kropla Krwi na Wyspach Krwawego Sztyletu.
{{{screen}}}
Zlecający gracz rozpoczyna grę z tym zadaniem
Lokacje Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda List Daderossa do Fellmoona
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne List do Elgara Fellmoona
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Jest to pierwsza misja, jaką gracz wykonuje w grze Might and Magic VIII: Day of the Destroyer. Jest ona automatycznie wpisane do listy zadań. Postać gracza pojawia się w wiosce Kropla Krwi koło wozów z towarem (można je zabrać i szybko sprzedać, zwłaszcza że na początku często brak gotówki). Koło nich kręci się jeden ze znajomych kupców - S'ton. Jak się okazało postać gracza jest jedyną spośród ochraniających karawanę, która przeżyła kataklizm. S'ton opowie też o pirackim ataku na wyspę i poradzi, by odnaleźć przywódcę karawany - Daderossa, który poszedł porozmawiać z wodzem wioski - Brekishem Jednym Kłem w jego siedzibie.

Znajduje się ona na wschód od wozów z towarem. Aby tam dotrzeć należy pójść drogą na południowy wschód i minąć fontannę (warto zaczerpnąć z niej trochę wody), po czym skręcić na północ pomiędzy kamiennymi portalami.

W domu przebywają Dadeross i Brekish Jeden Kieł. Przywódca karawany przekaże graczowi list do Elgara Fellmoona w Ravenshore, w którym opisuje najazd piratów i kataklizm. Zleci też, aby udać się do domu kupieckiego w Ravenshore i jak najszybciej przekazać informację Fellmoonowi.