Fandom

Moc i Magia

MM8: Proroctwa Węża

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Proroctwa Węża
Przynieś księgę z Proroctwami Węża z Opuszczonej świątyni Pascelli Tisk.
{{{screen}}}
Zlecający Pascella Tisk
Lokacje Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 750 pkt. doświadczenia
500 złota
3 pkt. sławy
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}
Podczas pobytu w wiosce Kropla Krwi na Wyspach Krwawego Sztyletu warto odwiedzić Pascellę Tisk, która mieszka o kilka kroków na wschód od siedziby naczelnika wioski. Poszukuje ona księgi z Proroctwami Węża, gdyż chce dowiedzieć się, jak uniknąć sądnego dnia końca świata, który sądząc po kataklizmie i najeździe piratów niedługo nastąpi.
Phrophesies of the snake.gif

Proroctwa Węża

Npc0835.jpg

Pascella Tisk

Chcąc wykonać zadanie trzeba udać się do Opuszczonej świątyni i zabrać stamtąd księgę. Po prawdzie nie trzeba zagłębiać się zbyt mocno we wnętrze lokacji, ponieważ cel misji znajduje się tuż za jej drugą salą. Po wejściu do środka (i przyjęciu do drużyny Simona Templara) trzeba wybić pierzaste węże, jakie zalęgły się w pierwszej, dużej, kwadratowej komnacie. Po uporaniu się z nimi trzeba zejść schodkami do niżej położonych części budowli.

Druga sala także pełna jest pierzastych wężów, które warto pozabijać, gdyż czasem w zwłokach można znaleźć cenny klejnot. Jednak nie sposób przedostać się dalej, ponieważ brak schodków do podwyższenia, którym wychodzi się na korytarz. By te schodki się pojawiły, trzeba nacisnąć cztery znajdujące się w ścianie przełączniki. Istotna jest także kolejność: najpierw ten w lewym górnym rogu, potem prawym górnym, lewym dolnym i prawym dolnym. Teraz już można dostać się po schodkach na podwyższenie.

W obu ścianach korytarza znajdują się ukryte przejścia, i po obu stronach na posadzce stoją skrzynki ze skarbami. Obie są chronione przez dość silne pułapki. W tej po lewej stronie znajduje się księga z kopią Proroctw Węża. Po jej odnalezieniu można wracać do zleceniodawczyni, lub też kontynuować drogę przez świątynię do przystani.

Po przyniesieniu książki Pascelli Tisk drużyna gracza wzbogaci się o 500 złota oraz o bezcenną wiedzę, że nie należy wierzyć w przepowiednie i horoskopy.

Więcej w Fandom

Losowa wiki