Fandom

Moc i Magia

MM8: Posążek Węża

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Posążek Węża
Przynieś Posążek Węża z Opuszczonej świątyni Hissowi.
{{{screen}}}
Zlecający Hiss
Lokacje Wyspy Krwawego Sztyletu
Nagroda 7500 pkt. doświadczenia
2000 złota
30 pkt. sławy
Poprzednie {{{poprzednie}}}
Następne {{{następne}}}
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Podczas pobytu w wiosce Kropla Krwi na Wyspach Krwawego Sztyletu warto odwiedzić także Hissa. Jaszczuroczłek ten zamieszkuje najdalej na południe wysuniętą chatkę w wiosce. Hiss wierzy, że jeśli uda Ci się przynieść mu Posążek Węża, to będzie on w stanie rzucić zaklęcie, które powstrzyma nadchodzący koniec świata (wiara w to, że rychło nadejdzie jest na Wyspach Krwawego Sztyletu powszechna).

Chcąc wykonać zadanie trzeba udać się do Opuszczonej świątyni. Tym razem jednak, trzeba przejść o wiele dłuższą drogę, niż w przypadku zadania Proroctwo Węża, ponieważ posążek znajduje się dopiero w ostatniej sali tego lochu, tuż przy wyjściu na powierzchnię koło przystani.
Idol of the snake.gif

Posążek Węża

Już na samym wejściu okaże się, że w świątyni zabłądził rycerz Simon Templar. Warto przyjąć go do drużyny, gdyż w tej lokacji czeka na nią wiele niebezpieczeństw. Następnie po kręconych schodkach drużyna schodzi do pierwszej sali. Tam czeka już duża grupa pierzastych wężów. Należy się z nią uporać i zejść na dół. W kolejnym pomieszczeniu po pokonaniu strażników (takich jak w pierwszej sali) trzeba powciskać cztery przyciski znajdujące się w ścianach (w kolejności NW, NE, SW, SE) i wejść w korytarz prowadzący do kolejnej izby. Zanim jednak się do niej dojdzie, po bokach można znaleźć dwie skrzynie. W tej stojącej po lewej stronie znajduje się księga z Proroctwami Węża.

W niej z kolei należy patrzeć na sufit i iść za wymalowaną na nim czerwoną ścieżką. W przeciwnym razie spadnie się w dół do pomieszczenia z pierzastymi wężami. Kolejna komnata to pomieszczenie-pułapka. Jeśli odpowiednio szybko nie wciśnie się ośmiu znajdujących się na ścianach przycisków (kolejność dowolna), to podłoga zapadnie się zabijając drużynę. Gdy się to jednak zrobi otworzy się wyjście. Trzeba stąd szybko wybiec i idąc prosto wejść do ostatniej sali. Jest ona pełna pierzastych węży i pułapek w podłodze, które należy wymijać. Tam właśnie spoczywa Posążka Węża. Aby otworzyć skrytkę, w której go schowano, trzeba stanąć na pułapce, która znajduje się w podłodze na lewo od środka sali. Gdy się na nią stanie, otworzy się skrytka w północnej ścianie i ze skrzyni będzie można wyjąć posążek.

Po zdobyciu tego przedmiotu można wrócić do zleceniodawcy. Będzie to ułatwione, ponieważ po wyjściu z Opuszczonej świątyni można się dostać do wioski przy pomocy kamiennego portalu. Hiss zapłaci za przyniesienie posążka 2000 złota, a na początku gry to wcale nie mało.

Więcej w Fandom

Losowa wiki