Fandom

Moc i Magia

MM8: Pogrom ogrów

1730stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Pogrom ogrów
Zabij wszystkie ogry w Alvarze z polecenia Keldona.
{{{screen}}}
Zlecający Keldon
Lokacje Alvar
Nagroda 10 000 pkt. doświadczenia
5000 złota
50 pkt. sławy
Poprzednie
Następne
Równorzędne {{{równorzędne}}}
Wyklucza {{{wykluczające}}}
Wykluczane przez {{{wykluczane}}}

Podążając do Alvaru od strony Ravenshore drużyna z pewnością natknęła się na watahy ogrów blokujące drogę między tymi dwoma miastami mrocznych elfów. Ogry pod dowództwem Zoga stały się prawdziwą zmorą dla podróżujących, a w szczególności kupców ciągnących z północy do morza. Co gorsza zbudowały pod miastem fortecę, z której przeprowadzają swoje napady. Pojawiły się podczas Nocy Kryształu. Jeden z mrocznych elfów, mieszkający w lewobrzeżnej dzielnicy miasta Keldon powiedział, że wyeliminowanie wszystkich ogrów: pod miastem i w ich fortecy będzie wielką przysługą wyświadczoną miastu Alvar i sam obiecał hojną nagrodę. Do tego jeszcze za każde przyniesione mu ucho ogra płaci 500 sztuk złota.

O ile wybicie przeciwników na drodze nie powinno stanowić problemu nawet dla niewprawionej drużyny, o tyle w samej fortecy może być już poważnym problemem. Już na samym wejściu czeka spora grupa ogrów w tym także magowie. Do tego jeszcze wspomagają ich najemnicy. Po ich pokonaniu trzeba zająć się tymi na niższym poziomie. Aby otworzyć przejście do podziemia trzeba najpierw udać się na górę i wcisnąć przycisk znajdujący się obok tronu. Po zejściu na dół okaże się, że rozsuną się pale uniemożliwiające dotychczas zejście na dół i przed drużyną pojawi się tunel prowadzący w głąb fortecy. Tutaj ogrów jest naprawdę dużo i to zarówno wojowników jak i magów. Niemal na samym końcu korytarza znajduje się więzienie, w którym przetrzymywana jest Irabelle Hunter - warto uwolnić ją przy okazji zwalczania ogrów. Gdy wybije się wszystkich przeciwników na pasku nad portretami pokaże się odpowiedni komunikat - można już wracać do Keldona, by otrzymać nagrodę i cieszyć się bezpiecznymi drogami w Alvarze. Należy przy tym pamiętać o zbieraniu uszu zabitych ogrów - za nie zleceniodawca płaci osobno.

Więcej w Fandom

Losowa wiki